هشدار مهم و تعوری

☯️Devil☯️ · 09:59 1400/04/26

بچه ها لطفا گوش کنید برین دوباره رمان دوم هنوزم عاشقتم رو بخونید چون ویرایشش دادم

خب و در مورد تعوری

برو تو ادامه مطلب تا بگم 😈😈

 

سلاااااااااممممم خیلیییییییییی ممنونننننننننننننننننننن که نظر میدین، خب شوخی بسه بریم یکم اندازه مورچه جدی بشیم

 

تعوری دارم در مورد کشف هویت

خب همه میدونید که اگه کشف هویت بشه ممکنه فیلم تموم بشه خب پس هر چه دیر تر بهتر، من خودم رو میزارم جای توماس آستروک( فامیلش رو برم😐)

برای اینکه miraculous پول خوبی داشته باشه و پر بیننده تر باشه باید فصل هاش زیاد باشه و تا الان اعلام کرده تا فصل ٧ هست

خب فصل چهار اومد

یه ایپزودی هست که میگن کشف هویته، اما من باور ندارم، شاید اونجا میفهمن که مثلاً امیلی معجزه گر طاووس رو داشته و به گابریل شک میکنن، میگم هر چیزی ممکنه، چون توماس و جرمی باهوشن و نمیخوان ما زنده بمونیم 😐 فقط زجرمون میدن

یه جا یه میراکولر داد زد( قبل از اینکه فصل چهار بیاد)

به خدا توماس شیر مادرت رو حلالت نمیکنم اگه فصل چهار رو ندی😡

راست میگم 😐😐😐

فکر کنم توماس ترسید فصل چهار رو داد 😶

دقیقاً دو روز نشددددددددد فصل چهار اومد😑😑😵😐

بلی بلی من آمار دارم 😐🌹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خب لاوام درس زبان دارم باید برم 💘🌺🌹💐💋🌷💝

 

بای ^_^🎁🎁