☯️City of Paryan☯️

☯️Devil☯️ · 07:54 1400/05/31

سلام 💜💜

خوبین

یه داستان اوردم 🥺

اگه خوشتون اومد لایک کنید💝💝💝

نظر پلیزززززززززززززززززز 🥺🥺

 

مری. الیاااااااااااا

الیا. یا جدددددد میراکلس، 😱😨😰، 😑😐😶هااااااااع

مرینت. این شامپو من کجاست 

الیا. مرینت اگه آدرین بمیره هم تو اینجوری نمیکنی بعد شامپوت گم شده.... 

مرینت. الیا یه دور از جونی بگو آدرین اگه بمیره منم میمیرم

الیا. آها

مرینت. نه نه واقعا میمیرممممم طبق افسانه ها اگه یه پسری از دنیای شياطين( جنیان) گم بشه و در سرزمین انسان ها بمونه و زندگی کنه بعد یه مدت اثرات جانبی هیولاییش پدیدار میشه حالا که این آدرین خر

( من. با کراش من اینجوری نکنننن/مری. مگه کراش جنابعالی محمد رضا گلزار نبود؟ )

و مارک خر تراز خودش گم شدن تو نیویورک این اتفاق میوفته 

و بگم که از وقتی اون گربه خر اومد و اروپا و کره و برزیل و آتلانتیس و ناپديد کرد اوضاع جهان داغون شد 😶

الان هم که اینا گم شدن فهمیدم که از بین آدرین و مارک یکیشون یانگ هست 😱 

و از بین نیمی از جهان یه یین مخفی شدههههه 

الیا. هوم آها

مرینت. ذلیل**** بلند شو برو یه کاری کنننننن

الیا. من چه کنم

مرینت. 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐آببببببببببببببببببببب

الیا. مرینتتتتتت خیس شدمممممممم وای، از قدرتت استفاده کردییییییییی😨

مرینت. یس، 

الیا. هیف چهار عنصره که تو داریش 

مرینت. حالا نق نزن

الناز. و بالاخره 😍

بلوط. الناز

الناز. 😱جیغغغغغغغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغغغغ😱

بلوط. آراممممممم

الناز. هوف هوففف بلوط تورو خدا یهویی نیا اونم وسط خوندن کتابم

بلوط. الناز تو اینجا محافظی باید از میراکلس ها محافظت کنی

الناز. نگران نباش تو کیفم جاشون امنه هیچکس جز من رمزش رو نمیدونه و نمیتونه با هیچ دم و دستگاهی بازش کنه

بلوط. اوکی اما این داستان رو هزار بار خوندی 

الناز. هی ها هی ها 😁

بلوط. بیا استاد سی فو کارت داره 

الناز. بلهههههه استاد

استاد. الناز وقتشه که به قولم عمل کنم 

الناز. کدوم قول استاد؟ 

استاد. بیا بگیر، این معجزه گر یین و یانگ هست تو با این میتونی قدرت هری پاتر و چهار عنصر و بدون بقیه معجزه گر ها قدرت اونا رو هم داشته باشی و قدرت سرسبزی

الناز. سرسبزی؟ 

استاد. الناز! 

الناز. اوکی اوکی میدونم که داستانش رو میدونم 😁

استاد. الناز تو تنها کسی هستی که کتاب ورد هارو داری و تمام ورد هارو حفظ هستی و به همچیز مسلطی میدونم که فقط میخوای که از دوستانت و خانواده ات محافظت کنی اما همونطور که خودت هم میدونی قدرت زیاد آدم رو از راه درست دور میکنه، اما من بهت اعتماد دارم و بخاطر همین این معجزه گر رو بهت دادم 

بتینا. سلام پرنسس من 

الناز. وایییی کوامیممممم

استاد. الناز، تو که نمیخوای مثل مریسلا 

الناز. نههههه، خدا نکنههههه😨

استاد. خبر خوب، تو میتونی بری به دنیای انسان ها

الناز. چییییییییی؟ 

استاد. الناز تو ده ساله اینجایی 😐 حالا که ١۵ سالت شد میتونی بری به بیرون مثل پنج سالگیت 😐

الناز. من برم به مامانم بگمممم

استاد. الان اگه بهش بگی دوباره ممکنه نذاره من خواهر خودم رو بهتر از هرکس میشناسم

الناز. ممنونننننننننننننننننننن، خب من برم خداحافظ 

استاد. اهم، miraculous و بلوط یادت نره

الناز. نههههه🥺چرا؟ بلوط؟ باشه miraculous

(کیفم که توش همه میراکلس ها و همه چیز میراکلس ها هست) رو میبرم اما! 

استاد. اما؟ 

الناز. بلوط خیلی گیر میده! 

استاد. خب پس با سلنا باید بری

الناز. بلوط! بلوططططط!!!! بیا عزیزم یه سفر داریمممم!!! 

استاد. خب بار و بساطتون رو ببندین امشب ساعت چهار صبح حرکت میکنید

بلوط. استاد

الناز.😱😱جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ😱😱

استاد. الناز!!!!! بلوط تو هم این بیچاره رو نترسون!

بلوط. منکه مشکلی ندارم با چهار صبح ولی... 

استاد. ولی؟ 

بلوط. الناز 

استاد.؟؟ 

بلوط. بیدار نمیشه 

استاد. میشه، بهت میگم چیکار کنی، بعد میشه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیش برای بعد💝💋

خوشتون اومد🥺؟🥺

ادامه بدم؟🥺

بای☯️☯️☯️☯️