🥺جدایی موقت🥺

☯️Devil☯️ · 15:18 1400/07/21

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

تک پارتیه، لوکانت و آدریگامی هست شایدم مریکتی 

 

💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شوخی کردم 😁برو ادامهههه مای لاو 🌷🌷🌷

بقیش برا بعد 

 

 

 

 

 

 

 

نویسنده :الناز

 

کپی با ذکر منبع

 

نظر دوتا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدرین. 

 

 

 

از وقتی فهمیدم مرینت لیدی باگه، حس خوبی ندارم 

 

تنفرم ازش بیش از حد شده، فهمیده بودم عاشق منه، یعنی عاشق آدرین! ،چرا ازش تنفر دارم؟ چونکه اون خود واقعیم رو نمیخواد، اون....اون فقط آدرین رو میخواد، نه کت نوار، آدرین، عروسک خیمه شب بازی پدرشه، اما کت نوار، اون آدرینه، کت نوار خود واقیه منه، البته، تا قبل مرگ مادرم، هوفففف، آدرین همون کت نوار بود، بخاطر همینه کلویی فهمید من کت نوارم، من تصمیمم رو گرفتم، میخوام.... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در مدرسه. 

 

 

 

 

 

مرینت. سیلامممممممممممم دخترااااااا

 

الیا. دختر چطوری

 

رز. سلام مرینت ،امروز چقدر خوشگل شدی، همیشه خوشگلی ها ولی امروز یه جوری خاصی هم حرف میزنی هم لباس پوشیدی، تازه موهاتم بازه

 

میلن. اتفاقی افتاده؟ 

 

جولیکا. در مورد آدرینه؟ 

 

مرینت. هه هه، آرههههه، میخوام بهش بگم

 

دخترا. آرههههههههههههه

 

جولیکا. ما هواتو داریم 👍

 

رز. مرینت به خودت اعتماد کن، چون ماهم کنارتیم

 

میلن. موفق باشی 🎈

 

الیا. مرینت ما پشتتیم برو و بهش بگو! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت. س...سدام....یعنی....سمال....يعنی سلام آدرین😁

 

آدرین. سلام کاری داشتی؟پرنسس بی مهر

 

مرینت. چ....چی؟پ...پرنسس....؟....بی...مهر؟؟؟؟....چی؟

 

آدرین. من همه چیز رو میدونم، حتی هویتت رو لیدی باگ! 

 

مرینت. از کجا....چطوری؟ 

 

آدرین. هیچ چیز از چشم من پنهون نمی مونه، همونطور که تو قلب منو پر خشم و تنفر کردی، من میخوام اینکار رو با تو بکنم مای لیدی 

 

مرینت. کت؟ آدرین من... من! 

 

آدرین. تو چی؟! 

 

مرینت. من من ، منظورت از اینه اینکار رو با من بکنی چی بود؟ 

 

آدرین. هيچ وقت، هیچ وقت برای انتقام دیر نیست😒

 

مرینت. *آروم رو زمین میوفته و همینطور به دور شدن آدرین خیره میشه*

 

 

 

 

 

 

 

​​​​​

 

آدرین. *با داد طوری که همه بشنون* فراموشم کن، همونطور که من اینکار رو کردم مرینت دوپن_چنگ

 

 

 

​​​​​​مرینت. 🥺🥺من چیکار کردم، من اونو نابود کردم😞🥺

 

آلیا. م.... مرینت؟ 

 

آدرین. هیچکدومتون حق ندارین نزدیک این دختر بشین واگر نه از اروپا به مثلث برمودا تبعید میشید👿

 

مرینت. 🥺🥺🥺😞😞😞

 

جولیکا. مرینتتتتتتت 

 

مرینت. جولیکا نیا پیشم،و اگر نه زندگیت بخاطر من...منه بی ارزش از بین میره🥺

 

جولیکا. مرینت شاید همه ترکت کردن، ولی من ترکت نمیکنم ما دوستیم،تا تهش با همیم 

 

مرینت. ممنون جولیکا، که پشتم رو خالی نکردی!

 

جولیکا. مرینت ،برو خونه بهم پیام بده، یا بیا خونه من باشه؟

 

مرینت. اوکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت. مامان، بابا 

 

مامان. مرینت ،توروخدا برو، تروخدا و اگر نه همین زندگی رو هم ازمون میگیرن

 

مرینت. مامان!

 

مامان. پدرت رو بردن! من نمیخوام تورو پيدا کنن و ببرن، زودباش، هرچه زودتر فرار کن برو، نه از پاریس از فرانسه، نه از فرانسه، از اروپا، لطفا دخترم، بخاطر من، قول میدم حداقل ماهی یبار باهات ویدئو کال بگیرم

 

مرینت. ب...اشه، خداحافظ مامان *و بغلش میکنه*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در خونه جولیکا *

 

 

 

*همه ماجرا را براش توضیح داد *

 

جولیکا. وایییییییییییییییییییی، این یه رمان عاشقانه میشه

 

( من:از کجا فهمیدش😐)

 

جولیکا. پشمک بدو بیا عزیزم( خرگوش جولیکا)

 

مرینت. بنظرت چیکار کنم

 

جولیکا. هوممممم، آها میتونیم بریم یه مدت ایران؟ خوبه؟

 

مرینت. نهههههههه، زود پیدا میشم

 

جولیکا. اوکی، ولی باهم میریم نيويورک، چطوره؟

 

مرینت. عالیه،ولی از شماره پرواز و....

 

جولیکا. اونش با من و رز 😐🎉

 

مرینت. رز هم میدونههههه؟

 

جولیکا. الناز بود

 

مرینت. پس رز چی بود؟

 

جولیکا. منو رز و الناز از بچگی دوست بودیم الناز و رز همیشه اسمشون رو جا به جا میگفتم 😐🎉آلزایمر دارم😑🎉😂

 

مرینت. خب ما چیکار کنیم؟

 

جولیکا. پس قراره چهارتایی بریمممم نيويورکککک

 

مرینت. چهارتایییییی؟ اون دوتای دیگه؟

 

جولیکا. پشمک و الناز، دیگه😐، تازه کلویی برامون خونه خریده و یه ماشین بنفش مشکی

 

مرینت. خب بهتره زودتر بریم

 

جولیکا. حله! الناز برای خودش و دونفر دیگه و یه حیوون جا گرفته، نه صبر کن ببینم! یسسسسسس قراره با هواپیما شخصی الناز بریمممم

 

مرینت. نگفتی انقدر پولداره ها

 

جولیکا. اون باباش مهندسی کامپیوتر خونده و الان بازرگان کامپیوتره، چه انتظاری داری( به خدا راسته 😂)

 

مرینت. خب خونه؟

 

جولیکا. مرینتتتتتتت،ميريم تو خنه کلو

 

مرینت. اما آدرین میفهمه تازه تو گفتی خونه تو ایرانه

 

جولیکا. من نگفتم ایرانه ولی واقعا تو ایرانه و ما داریم میریم نیویورک، 😞

 

مرینت. هیییییی 

 

جولیکا. جیغغغغغغغغغغغغغغغ

 

مرینت. چیشددددددددددد؟

 

جولیکا. این الناز عجب آدمیه🥺😱

 

مرینت. چراااااااااا؟ لو رفتیم؟🥺🥺🥺

 

جولیکا. نههههههههه، برامون ویلا هم گرفته دختره ی شیطون اگه دستم بهش نرسههههع

 

مرینت. 😐😐😐😐🤦🤦🤦🤦

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان بخش اول

التماس میکنم پارت بعدی رو بدهههههه( خودت میدونی با کیم)از صبح تا حالا ای نظر میدم برای داستانت ندادی پارت بعد رو 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺منتظرممممم❤️❤️🥺🥺🥺

بای🥺🥺🥺🌷🌷🌷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

🌷❤️🌷❤️❤️🌷❤️🌷❤️☯️❤️🌷❤️🌷❤️❤️🌷❤️🌷