قلب شکسته🌷

☯️Devil☯️ · 10:01 1400/07/23

سلام، من هی پارت جدید میدم چرا؟

😂😂😂😂😂😂😂😐😐😐😐😐

مرض قند گرفتم😂😂😂😂😂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبببببببببب سلام به همه گروه های بزرگ طراحی خیلی خوشحالیم که قلعه قدیمی ابلیس( نمد وجود داره یا ن) را انتخاب کردید خب گشت و گذار را شروع میکنیم 

در این اتاق میتونید فرشته هایی رو ببینید که طلسم شدن البته اینا مجسمه هاشونن در اتاق دومی قوی ترین فرشته قرن 1 گیر افتاده و در چهار اتاق بعدی به ترتیب، ژنرال شیطانان، خبر چین ها، شیاطینان مار، اژدهای سفید و سیاه، و بالاخره یکی از زیبا ترین و بدجنس ترین شیطون جهان مرینت جنانیتا( یه فامیل خیلی مسخره )رو مشاهده میکنید او تونسته بیشتر از 1000000000000900000098984321هزار انسان را در بندخود اسیر کند و 1234567899012344678890876543بیلیارد آدم را گول زد

 

خب بهتره که بریم و به بقیه جا ها سر بزنیم

 

 

آدرین. پیس بچه ها، مارک کجاست؟

نارا. نمیدونم

کلارا. برو دنبالش

آ. اوکی

 

 

 

 

*به سمت مجسمه مرینت میره*

آ. هه، همه ازت میترسن برعکس من، من هرچقدر هم که بهت نزدیک تر شم ازت ترسی ندارم مرینت جنانیتا

*لبانش را بر لبان مجسمه می‌گذارد *

( توجه این مشکلی نداره فقط بوسه بر لب مجسمه میزاره که چیز مهمی نیست لطفا خودتون رو از هیجان تیکه پاره نکنید مانند خودم، که دردش تا یه هفته میمونه😐😂)

یهو نور سیاهی دور تا دور آدرین و مجسمه مرینت رو میگیره و  ابلیس داد میزنه

هوس تو بر هر کاری که میخواستی انجام بدی غلبه کرد برای همین من تورا تو عه انسان بی ارزش را تسخیر فرزندم مرینت میکنم، تو میتوانی دخترم را ببینی ولی مرینت میتونه جسم تورا کنترل کنه و تورا از زندگی محروم کنه 😈

( به خدا ازم ناراحت نشین اینا حرفای من نبود حرف عمو گابی بود😂 /در اینجا ابلیس را  گابریل کردم/مانند واقعیت)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیه رو فردا یا هفته دیگه میدم، حالا، miraculous شیطان پرستیه؟

چون دوستم گفت شیطان پرستیه منم گفتم:😑😐آره آره پلگ و تیکی هم جن هستن اونجا که آکوما میره بیرون همه چشم شیطانه)🤦🤦🤦 کلا منم گفتم بی تی اس شیطان پرستیه چون به قول خود اون( جون من به جون بی تی اس بستس)

🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 من خودم بلینکی و میراکولر هستم 

فقط آهنگ های بی تی اس رو گوش میدم 

ولی خب یه سوال 

 

 

 

 

 

 

 

 

بلک پینک یا بی تی اس یا میراکلس؟

?Blackpink or BTS or miraculous

 

 

 

 

راستی بعضی ها نمیدونن miraculous یعنی چی یعنی

miraculous =معجزه آسا( تو مترجم زدم)

 

 

 

 

 

 

 

 

دوستتون دارم زیاد ❤️❤️❤️❤️❤️

کپی برداری برای حیوانات آزاد 😊

اگه حیوان کپی نمیکنه و انسانی، لطفا با منبع بکن ❤️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☯️🏃🏃🏃🏃🏃بابای 🏃🏃🏃🏃🏃☯️