سلام مجدد اینا رو بنده از گوگل یافیدم کپی صد در صد در هر شرایط ممنوعه خب اول از همه ابر تئوریم رو میگم بپرید ادامه

جفتک نندازید لطفا

بدووو

ابر تئوری:  میگن قسمته فیلیکس فیلیکس داشته تو کمده ادرین دنباله کنترله ادرین میگشته اما غلطه دنباله لنگه ی حلقه ی  گابریل اونی که ماله امیلی همسرش بوده میگشته اگه دقت کنین میفهمین ادرین سنتی مانستر نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

و دومی اینه یادتونه یک عکسی گذاشتم گفتم اسمش کاترینه یک دختره بریزیلیه و ابرقهرمان میشه؟خب اون لندنی بوده اشتباه گفته بودم😂اما ابرقهرمانه برزیل میشه و اینم فهمیدم ابرقهرمانه جدید در قسمته ویژه ی برزیل هستش

اما این دروغه ماله برزیله البته شایدم لندن باشه ولی من میگم بی شک ماله ابرقهرمانه برزیله راستی من تئوریم این نیست که یک لحظه بصبر

من میگم این شکله ابرقهرمانیشه ولی این تئوری رو به خدا کپی نکردم به ذهنم رسیده به خدا کپی کنین نه حلالتون میکنم نه میبخشمتون

حالا میریم تئوریه اویکینگ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم یک نوع خبر که احتماله واقعی بودنش زیاده

کپی کنین حلال نمیشین

تا پارت 2 زندگی مرموذه من بایی❤