ابرتئوری

amily · 12:41 1399/12/05

سلام من یک ابرتئوری دارم که عالیه

دوستان من میگم میراکلس شاهکاره چرا میگن شیطان پرستیه؟این حرف کاملا چرته و اما چرا میگم شاهکاره؟خب قبل از گفتن یک مثال میزنم اهو ها به سمته شیر ها نمیرن چون شیر بهشون حس بدی میده برای همین جاشون نمیرن و ازشون فرارین حالا چه ربطی داشت؟مرینت یا بهتره بگم لیدی باگ وفتی استاد فو می گفت یک میراکلس بردار بر اساسه احساساتش یکیو بر می داشت و حس می کرد که برای کی خوبه و موفق بود یا ادرین وقتی تو فصله 3 خواست کاگامی رو ببوسه نتونست چرا؟چون حس بدی نسبت بهش داشت اما تو قسمته ابلویو بی وقفه لیدی باگ رو بوسید می بینین میگم شاهکاره واسه همیناست!!

نیلوفر چند وقته پیش زیره یک پست گفت که خداییش تیکی و پلگ شبیه جن و پری ان خب خشگلم شما جن و پری تا به حال دیدی؟معلومه که نه پس از کجا میدونی شبیهشونه؟لاورمن و دوستاش میدونن که ما زود باوریم و واسه ی همین انقدر چرت و پرت میکن به خدا قسم نخورین گناهه ولی من باید بخورم باور کنید اینایی که این چرت و پرتا رو میگن خودشون نمی دونن واقعیه یا نه باور کنید اگه یکم دقت کنیم می فهمیم که میراکلس شیطان پرستی نیست که هیچ خیلی ام شاهکاره!!

این پستو نه میخوام پسند کنین نه میخوام نظر بدین فقط بخونین و باور داشته باشین که میراکلسه شیطان پرستی نیست بلکه شاهکاره!

این مطالبو خودم نوشتم به خدا کپی نیست.

خدانگهدار❤