سلامممم

جنارم برگشت 

نمیدونید چقدر داستان داشتم تو این چند وقته

از ابن به بعد یه روز درمیون پارت میدم 

این پارتم کوتاهه 

شرط  هم نداریم 

نظری چیزی هست بدید 

" اما نباید بدونی چطور ربان یه وقت ربان باز شد خودت ببندیش " .

 " چرا باید اینکارو بکنم ؟ من خدمتکار دارم ، تازه تو هم خوب ربان میبندی."

 علاقگی اضافه کرده بود . انگار که نادیده گرفتنم اصلا مشکلی نداشت .
 این یه تعریف بود برای من اما من نمیخواستم بشنومش.
 پس کلویی به چشم به خدمتکار مارینت نگاه میکنه .
 یکی که براش ربان روی لباسشو ببنده .
سعی کردم تن صدامو کنترل کنم :
"اگه من اونجا نباشم چی ؟"
در ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺳﺮﺷﻮ ﺗﮑﻮن میداد ﮔﻔﺖ: " چی داري میگی ماری ؟
ﺗﻮ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ اوﻧﺠﺎ ﻫﺴﺘﯽ. ﻣﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ دوﺳﺘﺎی همیم "

                                                                                 "......."
 آره، ﺑﻬﺘﺮین دوﺳﺘﯽ ﮐﻪ میذاره دوﺳﺘﺶ ﺑﻤﯿﺮه. اون ﻓﻘﻂ یه خدمتکار میخواد .
" زیادی  ﺳﺎده ﻧﮕیر کلو .  یه روزي ﻣﻤﮑﻨﻪ ﻣﻦ پیشت ﻧﺒﺎﺷﻢ."

"ﻣﺎري ﭼﺮا داري این ﺣﺮﻓﺎي ﻧﺎراﺣﺖ ﮐﻨﻨﺪه رو میزنب ؟ ﻣﻦ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﯿﺨﻮام ﺑﻪ دنیای ﺑﺪون ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ."
ﻣﻦ هیچی ﻧﺪاﺷﺘﻢ ﮐﻪ راﺟﻊ ﺑﻪاینکه کلویی ﯾﻪ ﺧﺪﻣﺘﮑﺎرﺷﻮ از دﺳﺖ  مﯿﺪه ﺑﮕﻢ. ﻧﮕﺎﻫﻤﻮ ﺳﻤﺖ رﺑﺎﻧﯽ ﮐﻪ کلویی ﺑﺴﺖ ﺑﺮدم  داﻏﻮن ﺑﻮد.
ﻓﮑﺮ ﻧﻤﯿﮑﺮدم اﮔﻪ ﺑﺎز ﻣﯿﺨﻮاﺳﺘﻢ ازش میتوﻧﺴﺖ ﺑﻬﺘﺮﻧﺠﺎم ﺑﺪه.
 و دﻟﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮاﺳﺖ ﺻﺪاي رو اﻋﺼﺎﺑﺸﻮ ﺑﺸﻨﻮم.
اون اﺣﺘﻤﺎﻻ  مﯿﮕﻔﺖ'ﻣﺎری این ﮐﻪ چیزی نیست نمیشه ﺑﻌﺪا اﻧﺠﺎﻣﺶ ﺑﺪی ؟"
آﻫﯽ ﮐﺸﯿﺪم. ﺑﺮاي اﻻن این یه ﺷﮑﺴﺖ ﻣﺤﺴﻮب میشه .
.
ﺑﺎ ﻟﺤﻨﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﮔﻔﺘﻢ: راننده خیلی وقته منتظره بیا سوار کالسکه بشیم ."

"ﭘﺲ رﺑﺎﻧﻢ چی ؟"

"ﻫﻨﻮز ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎز ﻧﺸﺪه. اﮔﻪ ﺑﺎز ﺷﺪ اوﻧﻮﻗﺖ میتونی از یه ﺧﺪﻣﺘﮑﺎر ﺑﺨﻮاي ﺗﺎ ﺑﺮات ﺑﺒﻨﺪﺗﺶ. "