برو به جهنم، عشقم

☯️Devil☯️ · 11:53 1400/04/29

سلاممممممممممم خوبینننننننننننن دلم تنگیده بوددددد

بالاخره اومددددددممممم بعد دو روز😂

خبببببببببب برید ادامه

بدوید تا پاکش نکردم😂🎈🎈💐💐

 

مرینت :

آه، کاش همه چیز آنطور بود که میخواستم 😔

ایکاش الان آدرین اینجا بود

چی میشد اگه زندگیم عوض میشد؟

واقعا چه اتفاقی می‌افتاد؟

زندگیم عالی بود؟

 

ناشناس. مراقب باش چه آرزویی میکنی دختر جان

مرینت. تو کی هستی؟

ناشناس :کسی که میتونه آرزوت رو برآورده کنه

مرینت. میخوام زندگیم عوض بشه حتی مشکلی ندارم که خون‌آشام یا گرگینه بشم فقط این زندگیم رو عوض کن!

ناشناس. آرزوی بدی کردی

و ناگهان چشمام سیاهی رفت و دیگه، سیاهی مطلق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی چشمام رو  باز کردم ها؟

ماریان؟

ماریان. مرینتتتتت بیدار شدییییی خواهررررررررر

مرینت. ماریان تو زنده ای؟

ماریان. معلومه که زنده ام، تو زنده ای؟

مرینت. آره، چه اتفاقی افتاده؟

ماریان :بعد مرگ متیو 😔

مرینت. متیو کیه؟

ماریان. هوممممم، تو یادت نمیاددددددد

مرینت. آرام کرررررررررررررررر شدمممممممممممممم

ماریان. باشه خب بسه، من میرم با آدرین بیرون

مرینت. تو؟ با!؟ آدرین؟

ماریان. مرینتتتت بیمارستان هم اومدی همش گیر میدی بابا ما دیگه نامزدیممممم

مرینت. چ...چی...تو...و....آدرین!

ماریان. باشه تسلیم، من میرم خونه به آدرین میگم بمونه پیشت

مرینت. م...ما...ریا...ن

ماریان.جانم

مرینت. دوستش....داری؟

ماریان. نهههههههه فکر کردی من عاشق اون زرد انبوه بیچارههههههههه هستممممممم؟

مرینت. پس....چ...چی

ماریان. من فقط پول میخوام.... پولللللللللللللللل

مرینت. او لالا، پول،تاحالا فکر کردی اگه بفهمه چقدر ناراحت میشه؟

ماریان. برام مهم نی

مرینت. منم😈😈

ماریان. میشه تو مخش رو بزنی؟

مرینت. چطور؟

ماریان. من عاشق کت نوارم، آدرین رو نمیخوام

مرینت. آ...إ....باش....ه

ماریان. مرسییییییییییییییییی

مرینت. بای

ماریان. بایییییییییییییییییییییییییییییی

 

 

 

و رفتن ماریان

 

آدرین :سلام

مرینت. سلام

آدرین. من متاسفم مرینت، بخاطر من بود که خودتو پرت کردی پایین از سخره، اگه عاشقم نبودی، نمیدونم، ولی، من ماریان رو دوست دارم

مرینت. فکر کردی من دوستت دارممممم؟

آدرین. چ... چی؟ مگه باهم رابطه نداشتیم

مرینت. اه، آدرین، تو واقعا خیلی خنگی، من چرا باید این زیباییم رو و اینکه همه پسرا برام ضعف میکنن رو نادیده بگیرم؟ و بیام 😂عاشق تو بشم؟ 😂😂

آدرین. ه...ها، پس چرا باهام رابطه داشتی؟

مرینت. بخاطر پولللللللل، میفهمی؟ پولللللللل!!!

آدرین :😡😡

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راوی :

 

مرینت دوان دوان رفت

آدرین بی توجه به مرینت یه گوشه نشست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت. کتتتتتتتت، کتتتتتتتت، کتتتتتتت کجایییییییی

( مرینت یادش نمی آید کت، آدرینه)

کت. سلوممممم

مرینت. تو اینجا چیکار میکنی

کت. منم کت نوار

مرینت. 😐

فایر تال:اوکی بیا، خوبه

مرینت. چرا خودتو شبیه کت نوار کردی؟

فایر. تا مخت رو بزنم شاهدخت

مرینت. من شاهدخت نیستم من...

فایر. پرنسسی؟

مرینت. ن...

کت. آره پرنسسه

فایر. اَههههههه

مرینت. هوم ،کت نوار، چه خبر از اینورا

کت. مگه تو نباید توتخت بیمارستان باشی؟

مرینت.چته چرا اینقدر سردی؟

کت. میدونی آدرین خواست بهت چی بگم؟

مرینت. چی؟

کت. برو به جهنمممممممممممم😡

مرینت. شَکی توش نبود😐

مرینت. آ... آخ سرم

خاطره ها:

لیدی. برووووو به جهنمممممم

_______

کت. تو فقط یه آشغالی که هیچ ارزشی برام ندارههههه

_______

مرینت. دوستت دارم

____

آدرین. پلگ کلوز اوت

__________

لیدی باگ. لاکییییییییی چارممممممم

____________

کت. مرینت من عاشقتم

___________

الیا. مرینت تو بهترینی

لوکا. مرینت بهت ایمان دارم میتونی

فیلیکس. برو واقعیت رو بهش بگو💐

_____________

همه. برو به جهنمممممم زندگیییییی😂😂😂😂

آدرین. برووووو بابااااا😂😂😂😐😐😐

مرینت. مسخرههههههه😕😑😐😂

 

 

 

 

 

 

 

مرینت. سرمممممم

کت. چیشد؟

مرینت. خاطراتم، همش یادمه، لیدی باگ، کت نوار، الیا، کلویی، نینو، کیم، لوکا، فیلیکس، لایلا، کاگامی، رز، نیتن، علکس، مکث، همشون یادمه، تیکییییییی، پلن، ویز، نورو، دوسو، تیریکس،دولوف، موس، لیلی( ل ی ل ی، خونده میشه)، فلوف، مایلو، همشون یادمههههه

کت. اینا کیان؟

مرینت. آلیاااااااااااااااااااااااااااااااا کجایییییییی مگه نگفتی میتونم، پس چرا اینقدر احساس نا توانی میکنممممم؟؟

کت. این چشه

مرینت. میخوام برگردمممممم زندگیممممم رو میخوامممم تیکییییییی کجاییییییییییی، آدرینننننننن، لطفا ترکمممم نکننننننن، مننننن تنهاممممممممم میخوام بیاممممم پیش آدرینننننن خودممممممم کسی کههههه هوامووووو داشتتتتت آدرینننننننننننننن! آدرینننننننننننننن ،نکنننن نکن باممنننن این کارررر روووووو نکننننننننن،

کت. هیششششش آروم به یه جمله کلا به فنا رفتی0_0؟

مرینت. تو اون کت نیستی، تو گربه من نیستییییی تو گربه لیدی باگ نیستییییی، کمکککککک کتتتت نوارررررر،

کت. من اینجام

مرینت. تو کت من نیستییییی! کتتتتت نوارررررر کجاییییی بیاااا منووووو بببرررررر مگه نگفتی تا آخرششششش باهامیییی؟ پس چیشددددد، آدرینننننننننننننن بیاااااااا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تامام تامام، بلی تمامید

برای بعدی پنج نظر^_^^_^🐈‍⬛🐞

 

 

 

 

 

 

نویسنده:^_^🐞 Elnaz 🐈‍⬛^_^

 وبلاگ :https://amily1220. blogix.ir

مدیر اصلی :🎁💐امیلی💐🎁

در مورد :^_^🎈💐🐞☯️miraculous☯️🐈‍⬛💐🎈^_^

تاریخ :١۴٠٠/۴/٢٩

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر پلیزززززززززززززززززز 💋💋^_^

 

 

 

 

 

 

بابای🎈🎈🎈🎈^_^🎁