تعوری

amily · 15:58 1400/06/04

سلام...

میدونم میخواین منو بکشید که امروز ندادم....

ولی به خدا من از دوشنبه ست کلاس دارم و فقط جمعه هاست که کلاس ندارم اونم انگلیسی دارم😐...

ولی عوضش یک تعوریه قشنگ و ناز براتو اوردم...

خو تعوریم اینه که:اهم اهم...خو من یجا خوندم که نوشته بود ادرین سنتی مانستره...

همون طور که گفتم...

خب خاهرم سالی جان (کسی که نوشته اون تعوری که ادرین سنتی مانستره....)

ادربن اگر سنتی مانستر بود استاد فو اول از همه میفهمید...

بعدشم حتی اگه استاد فو هم نمیفهمید قطعا پلگ میفهمید...

بعدم که سنتی مانستر بعد از به حالت عادی برگشتن صاحبش از بین میره....

در این صورت موقعی که امیلی مرد ادرینم باید میمرد...

و امام تعوری اصلی...

صددرصد مرینت و ادرین ماله همن...

من کلی تحقیق کردم فهمستم مرینت و ادرین واقعا یین و یانگ هستن و اینم مطمئن شدم که یین و یانگ هم و جذب میکنن....چون مخالف همن😂😂

خب تعوریام اگه چرت بود فوش بدید من مبدونم و شوما😐🔪

تا بعدا bay