🖤تلخ و شیرین🖤 پارت ۳

دیانا · 08:34 1400/06/11

💙🖤

تک خنده ای کردم و باهاشون خدافظی کردیم....ماشین و روشن کردم سقف و باز کردم...دستم به سمت ضبط رفت و اهنگ و پلی کردم...

 

عشقم جونم همه چیزم بزار

همه زندگیم و به پات بریزم

بزار شاعرشم شعرتو بنویسم بدون

من عاشق کسی غیر خودت نیستم

عمرم یکی یدونم بدون عمرا

من تورو با کسی یکی بدونم

کلا انگار با همه فرق داری

خب من میدونی فرقتو میدونم

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر

هر کجا زدم تو خاکی زدی یه تلنگر

نذاشتی هیچ موقع پر شم از تنفر فقط

تو کاری کردی زندگیم ورق خورد

وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه

هرموقع غمگین شدی خودمو بغل کن

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر هر کجا زدم

تو خاکی زدی یه تلنگر

از بلندای نگاه تو فقط پروازه و پروازه و پرواز

نه محضر لازمه نه حلقه خب اما تویی

محرم تویی همدم تویی همراز

از وقتی تورو دیدم همه دردامو یادم رفته

آخه فکرتم همه هفته همه جا دنبالتم

همه وقت من میشه صرفت

از وقتی دیدمت انگار یکمی وسواسی شدم

هی سرتاپامو چک میکنم آدم حساسی شدم

محو حرکات تو میشم من هی

من از همه فامیل از همه بیزارم بک

گراند گوشیم فقط عکستو میذارم

من همه افکارام بعد تو بیکارن هنوزم

تورو میخوام من به تو امیدوارم

از همه رفیقا قطع امید کردم هر جا

هم میرم بازم بر به تو میگردم

از همه همکارا دورمو منفورم فقط هم

وقتی نگات رو منه من خوبم

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

انقده تو خوبی میره بالا توقع

هر وقت نبودی من فقط زدم غر هر کجا زدم

تو خاکی زدی یه تلنگر

نذاشتی هیچ موقع پر شم از تنفر

فقط تو کاری کردی زندگیم ورق خورد

وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه

هرموقع غمگین شدی خودمو بغل کن

هر وقت که بودی همه چی قشنگ شد

تو الحق که خوبی

قلبم یجوری میزنه فقط واسه

فقط تو که عمرا بدونی

قلبم چشمم نیمه گم شدم چقده

سخته بی تو شبم و صبح کنم

میکنم زیاده روی میکنی کنترلم

از وقتی تو اومدی بخت منم شد بلند

نبضم روحم همه وجودم هر

 شب با تو برام چندساله حدودا

 

ماشین و ترمز کردم و الیاو نینو  رو پیاده کردم... حالا بودیم من و آدرین... هیچ حرفی نمیزدیم.... من تو فکر رانندکی میکردم... اهنگ بعدی اومد.... 

 

حیفه دلم دلت حاله دل منو

بد میکنه نمیفهمی چمه

قلبه مریضم این روزای بد لعنتی

رو داره رد میکنه , داره رد میکنه

چم شده باز چرا هیچ جوری

نمیتونم من از فکرت درام

بدجوری رفت یه جوری که یادم رفته

الانم کجام بده حالو هوام

خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم

تنها نشستم دارم با دردا میجنگم

عیبی نداره روزای خوب منم میرسه

هر کی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم

تنها نشستم دارم با دردا میجنگم

عیبی نداره روزای خوب منم میرسه هر

کی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

چرا اینجوری شده دنیا شبا

تا صبح خواب تو چشام نمیاد

خوابه بی تو واسه من کابوسه

دله من جز تو کسی رو نمیخواد

مثه ولگرد خیابونا راه میرم تو این خیابونا

ولی مقصدم مشخص نیست

خاطرست تک تکه میدونا

خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم

تنها نشستم دارم با دردا میجنگم

عیبی نداره روزای خوب منم میرسه

هر کی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

خوش باش عزیزم ولی من اینجا دلتنگم

تنها نشستم دارم با دردا میجنگم

عیبی نداره روزای خوب منم میرسه

هر کی میرسه میگه این آدمه چقدر دپرسه

 

آدرین رو هم پیاده کردم....و ازش خداحافظی کردم....ماشین و به سمت ویلا در آوردم...

خدایا من بین این عشق یک طرفه گیر افتادم....اصلن مگه گناه من چیه....من ادرین و دوست دارم اما اون و نمیدونم....