💜فرصتی برای جبران هست💜

☯️Devil☯️ · 18:59 1400/06/25

سلام داستان ناناس اوردم 

برین ادامه مطلب 

☯️Hayat değişirse☯️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شاید تو زندگی ات اشتباه کردی! 

شاید یه اشتباه خیلی بزرگی کردی! 

اما روراست بودی! 

و مشکلاتت حل شد! 

اما! 

گابریل امروز یه اشتباه کرد! 

به هیچ کس هم نگفت! و از کسایی که آگاه بودن و توان کمک کردن بهش داشتن دوری کرد!!! 

از خواهرش! 

از پدرش! 

از خواهر زاده اش! 

از دختر و پسرش! 

و 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از مهمترین چیزش........... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زندگیش! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد اون اشتباه گابريل دیگه خانواده آگراست پیش هم جمع نشدند 

 

 

 

حتی برای اینکه پیش مردم شرمسار نشن

 

 

 

فامیلشون را تغییر دادند به:

ییلدیز چنگ _ لاحیف _ سازر _ بورژا _ سزار _ دوپنچان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سالها مردم از آگراست ها به عنوان طراح و هنرمند شناخت داشتند اما واقعیت چیز دیگریست 

الان 

گابريل یه اشتباه کرده میتونه با بودن کنار آدرین و آدریانا و مرینت جبرانش کنه 

شاید مرینت دخترش نبود! 

شاید فقط خواهرزاده اش بود! 

اما! فقط خانواده مرینت ترکش نکردند! و کنارش بودن! تو اون حادثه! فقط مرینت موند! 

ولی اگه! 

فقط اگه..... باهاشون بود، میتونست اشتباهات گذشته رو جبران کنه 

با بودن کنار پسرش! 

چرا؟ 

چرا فقط گابريل باید در زمان فارغ‌التحصیل آدرین نباشه؟ 

چرا فقط برای جشنه گرفتن پروفسورا عه مرینت نباشه؟ 

چرا برای اینکه آدریانا، کوچک ترین بچه اش، تک دخترش، تو کنکور نمره 1 رو گرفته نباید باشه؟ 

 

 

 

حالا! اگه امیلی اومد، آخرش که دوباره میمیره! گابريل با این کارش هم خودش را از خانواده داشتن محروم کرد هم...... 

خانواده اش را از خودش محروم کرد! 

 

تو این سالها اگه پیش آدرین بود میدید چجوری بچه ها مسخره اش میکردن میدید چقدر سختی کشید تا بالاخره شرکت بازیگری آگراست، مطب دکتر آگراست، سالن کنسرت آگراست را افتتاح کرد الان نگاهش کن ببین، پسرت بزرگ شده اون الان ٢٣ سالشه و تونسته تو این سن کم کاری کنه کسی نباشه که اسم آگراست رو نشنیده باشه 

 

 

یه نگاه به خواهرزاده ات مرینت که نه انگار همین چند روز پیش مادر پدرش مردند، اما حالا ببین معروفترین خواننده آمریکاست، تو هالیوود بازیگری میکنه، پزشکی پوست خونده یکی از بهترین طراح های مد و لباس دنیاست الان ٢٢ سالشه! 

 

یه نگاه به آدریانا که نه انگار به مادرش خیلی وابسته بوده و تو چهار سالگیش مادرش رو از دست داده الان ١٨ سالشه و پروفسورا گرفته هم داره پزشکی اطفال میخونه هم الان یه نویسنده و طراح مد ماهر هست 

 

همه اینا کوچک که بودن یه ضربه بد خوردن، الان مهم اینکه اونا وقتی افتادن بلند شدن و تلاش کردن تلاش کردن که بتونن مادرشون (مرینت هم پدرش هم مادرش) رو سربلند کنن که از اون دنیا ببینن و بگن اونها بچه های ما هستن 

 

اگه یکم براشون وقت داشتی اینقدر ازشون دور نبودی!؟ 

بودی؟ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اونها الان در حال تلاشن بعد تو =

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هاکماث

 

 

 

 

 

دوازده سال گذشته و من هنوز نتونستم کاری کنم

 

ولی الان یه نقشه خوب دارم

 

 

خب من میدونم چیکار کنم

دوازده سال پیش بخاطر اشتباه من پسرم و دخترم و همسرم رو از دست دادم اما با نقشه جدیدم قراره بتونم امیلی رو برگردونمممممممم

 

 

 

 

 

 

(من. آقا نقشه جدید من نیستم) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

☯️از زبان مرینت ☯️

 

 

سلام من مرینت آگراستم چون وقتی مامان بابام تو تصادف مردن من فامیلم رو کردم آگراست و با داییم و پسر دایی و دختر داییم زندگی میکنم 

من.......... 

 

 

 

 

 

 

 

بقیش برای بعد دستم فلج شد

 

نظر پلیزززززززززززززززززز ☯️☯️☯️☯️💓💓💓💓💓💘💘💘💘