☠️فرصتی برای جبران هست☠️

☯️Devil☯️ · 10:48 1400/07/20

سلام آمدمممممم 

من امده ام من امده ام من امده ام من امده ام من امده ام من امده ام من امده ام من امده ام 

من من من آمدم 

خب برو ادامهههه مای لاو

آدرین. مرینتتتتتتتتتتتتت،تو بودی که ماشینم رو خط خطی کردی

م. نه الهی فدات شم این چه حرفیه 

آ. حالا چجوری برم دنبال جولیا

( من از اسم جولیا تنفرم زیاد شد بخاطر خواندن پارت)

م. خب نرو

آ. مرینت حرف دهنتو بفهم 

م. اگه نفهمم؟

آ. *میخواست سیلی بزنه تو گوش مری که دستش توسط یکی گرفته شد*

م. الفراررررررررر

آ. اگه دستم بهت نرسه

آدریانا. نمیرسه!

آ. تو چته؟

آدریانا. چه لجی با این بدبخت داری؟

آ. به عشقم توهین میکنه

آدریانا. آدرین هر دومون خوب میدونیم اون تورو بخاطر قدرت و پول میخواد

آدرین. آدریانا 

آدریانا. یه دختر بهت قدرت نمیده 

آدرین. آره ولی یه همسر خوب میتونه قویترینت کنه😏😒

آدریانا. پس انتخاب اشتباه نکن

آدرین. وای زبونت سه متره🤦

آدریانا. راستی ،من ماشینت رو خراب کردم😂

آدرین. میکشمتتتتتتتتتتتتتتتتت

آدریانا. هاهاها، مریییییییی

م. هاننننن 

آدریانا. بدر باززززز

م. هان؟

آدریانا. درو باز کنننننننن

م. بیا توووووووووووو

تقققققق

*در خورد تو دماغ آدرین*

آدریانا. یکی یدونه خل دیوونه

*مرینت درو باز میکنه*

م. اخخخخ چه بلیی سر آدرین اوردی آدریانا 

آدریانا. حقش بود

آدرین..... 

 

 

 

 

 

 

بقیش برا بعد 

 

 

 

نویسنده :الناز

کپی با ذکر منبع

نظر دوتا

 

 

بای