💔قلب شکسته🥀دل پریشون💔

☯️Devil☯️ · 10:33 1400/08/07
💔قلب شکسته🥀دل پریشون💔

سلاممممممممممم خوبینننننننننننن آمدم💕💕

برین ادامه مطلب 💗💗💗💗💝💝💝💝💝💖💖💖💞💞💞

م. آدرین م....من ع.....عاشقت.....م

آدرین. مرینت واقعا متاسفم ولی، من.... عاشق یه نفر دیگه هستم

م. آه. اره باشه یعنی من باید برم.... فردا میبینمت*و بدو بدو میره*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کت. مای لیدی ،میخواستم بهت بگم خیلی دوست دارم، منو قبول میکنی

( الناز.از قدیم گفتن از هر دست بدی از همون دست میگیری)

لیدی. کت، من هزار دفعه گفتم تورو فقط یه همکار میدونم تو هم بهتره همین حس رو داشته باشی، من از عشقم زده شدم ولی بدون تو نمیتونی جاش رو بگیری😡

کت. آره ،حق با توعه😣بهتره من برم

لیدی. آه، کت من من منظورم این نبود😖😫

کت. میدونم،من منظورت رو خوب فهمیدم بهتره دیگه برم

نایت. هیییییییییییییییی شما دوتا مرغ عشق چطون شده؟ 

کت. اول سلام بعد کلام، دوماً ما مرغ عشق نیستیم همکاریم

نایت. جیغغغغغغغغغغغغغغغ، یه شرور بدنتون رو جا به جا کرده

ليدي. نه

نایت. آخه این حرفا از کت بعیده😐

کت. من میرم

پیکسی گرل. لیدی باگ کارت درست نبود

لیدی. پیکسی گرل به تو ربطی نداره من تو زندگیم چیکار کنم چیکار نکنم، و دخالت نکن

پ. دوسش داری؟ اگه دوسش داری اینکار رو نکن

نایت. بچه ها با یه کیک و آب پرتقال چطورین 😁

پ. موضوع رو عوض نکن الناز 

نایت. خ...ب چطوره فردا درموردش حرف بزنیم؟ 

لیدی و پیکسی. الناززززززززززززز

نایت. زهر مار، هرکار دلتون میخواد بکنید 😑

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدرین. 

 

چرا مگه چیکار چردم که ردم کرد

پلگ. میو، از قدیم گفته اند از هر دست بدی از همون دست میگیری😐، میو. پنیر من کووووووووو

آدرین. منظورت چی......اوه..مرینت......من...چیکار...کردم

پلگ. برو از دلش در بیار 

آدرین. چطور؟ اون ازم متنفره

پلگ. از آدرین خنگول آره، ولی نه از کت نوار هات جذاب 

آدرین. 😱پلگ تو بهترین کوامی دنیایی 

پلگ. ممنون، فقط در عوضش پنیر میگیرم

آدرین 😑خب پلک تبدیل گربه.... 

پلگ. وایسااااااااا

آدرین. هانننن؟

پلگ. یادت نره مخش رو بزنی ها!، وایییییییییییییییییییی حواست جمع باشه روز اول چار دستش ندی نه ماه بعد بچه گربه ها بیان اینجا🤣

آدرین. پلگگگگگگگگگگگگ،من فقط میخوام از دلش در بیارم

پلگ.چی؟بچه رو؟!

آدرین. خاک تو سر منحرفت کنم 

پلگ. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آدرین. خب پلگ تبدیل گربه ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت 

 

هیییییییییییییییی، همه عکس های آدرین رو جمع کردم تو یه کارتون دیگه گذاشتم 🥀🥀🥀🥀یهو اون گل زردی که از کت نوار گرفته بودم رو دیدم، پژمرده شده بود َ❤️😢

اینقدر ناراحت بودم که نگو 

یهو یه صدایی اومد 

هاکماث. پرنسس عدالت، من هاکماث هستم بهت قدرت میدم که بتونی سه نفر رو شرور کنی، و قدرت همه شرور ها رو داشته باشی در عوضش من ازت میخوام که..... میراکلس های لیدی باگ و کت نوار رو بهم بدی

مرینت. نههههههههههه......من اینکار رو نمیکنممممم.... نههه 

مرینت. هاکماث من فقط به شرط اینکار را انجام میدم 

هاکماث. چه شرطی؟ 

مرینت. آکوما رو به گردونه خوش شانسی منتقل کن

هاکماث. باشه 

*و این کار رو داشت میکرد که یهو*

کت. اوه اوه پرنسس، چرا بهش داری اجازه این کار رو میدی

*و آکوما را پودر کرد*

مرینت بی جون تو بغل کت نوار میوفته و........ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیش برای بعد🥀🤣💕❤️

 

 

 

 

🌼🌺کپی با ذکر منبع🌺🌼

نویسنده :🍁🍃Elnaz🍃🍁

مدیر وب:🌞💐🍂امیلی🍂💐🌞

وبلاگ : https://amily1220.blogix.ir 

🌷نظرات ده تا🌊 باشه هفته بعد میدم🌷

🍃13 باشه امروز میدم🍃

🍃🌿🌺🌸💐🐝بای🐝💐🌸🌺🌿🍃