💔قلب شکسته🥀دل پریشون💔

☯️Devil☯️ · 15:11 1400/08/07

☯️سلام سلام صدتا سلام هزار و سیصد تا سلام ☯️

😂💔خب اولی یه پوستر جدید هست، و دومی فیلمی هست که درست کردم، تو اینترنت هم یکی از فامیل هام گذاشت💔😂

 

❤️🌺بخاطر نگین جون نظرات دوتا باشه امروز میدم🌺❤️

💝💝💝💝💝💝چهارتا باشه هفته بعد💝💝💝💝💝💝

🌺فقط اگه چهارتا باشه هفته بعد زیاد میدم مثلا چهارتا🌺

🍫🍫🍫اما اگه دو نظر باشه امروز دوتا میدم 🍫🍫🍫

مرینت. چشمام رو باز کردم با دیدن دوتا زمرد سبز توش غرق شدم، یه حسی داشتم فرا تر از یه حس بود چشاش می‌درخشید منم قلبم محکم به سینم میکوبید، یهو متوجه شدم گرممه، فهمیدم قرمز شدم اونقدر داغ شدم که از خجالت چشام رو بستم یهو یه چیز داغ رو روی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روی سرم حس کردم( الناز. عمرا اول راهی بوس بزارم)

کم کم چشام رو باز کردم ا....اون.....کت....نوار.. بود تو چشاش غرق شدم، چرا تا الان به این همه جذابیت پی نبرده بودم؟

اون با اون همه بامزه گیش، میتونه دل شکسته هرکسی رو درمون چنه، با اون عشقش فقط خودش و خودم همین رو مبخوام، وات؟ من چی وری زدم؟

( من. عزیزم این چه حرفیه شما ور نمیزنی/مرینت. اوه واقعا؟ 😑/من. بعله شما زررررر میزنی )

کت. م....مرینت خوبی؟

مرینت. ب....بعله....خوبم.....ت...و...خو...بی.....ه...هوا چقدر.... گرم.... شده... ها

کت.

من چم  شده چرا این بشر اینقدر منو تحت فشار گذاشته

من. مرینت حوصله یکم درد و دل داری؟

مرینت. معلومه...من برای تو همیشه وقت دارم..... چیز یعنی آره🥵🥵

کت. باشه ،و.......

 

(درد دل کرد)

کت. خب مرینت شنیدم فردا امتحان داری؟

مرینت. آ...اره

کت.خب پس من دیگه میرم....فعلا 😉

مرینت. ب...اشه... بای!

 

 

 

 

 

 

 

کت. 

 

 

 

رفتم خونه، پلگ پنجه ها داخل 🥀

پلگ. میووووو ،وای گنیرای عزیزم دلم براتون تنگ شده بود 

آدرین. پلگ من تصمیمم رو گرفتم 

پلگ. چی؟

آدرین. دیگه نمیرم مدرسه!

پلگ. چیییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟

الناز. هیسسسس، پلگ چته

پلگ. الناززززززز، آدرین دیگه نمیره مدرسه 🥶

الناز. چیییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟

آدریانا. هیسسسس، الناز چته

الناز. آدریاناااااااااا، آدرین دیگه نمیره مدرسه 🥶

آدریانا. چیییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟

جولیکا. هیسسسس، آدریانا چته

آدریانا. جولیکاااااااا، آدرین دیگه نمیره مدرسه 🥶

جولیکا. چیییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟

آدرین. خفه💔🥀این تصمیم منه😔

الناز. خاک تو سرت با اون تصمیم گیری هات

آدرین. بسهههه، شب بخیررررر

 

 

 

 

 

 

 

 

خواب آدرین :

 

آدرین. ماماننننن، من الان گربه ام و میخوام کفشدوزک هارو بخولم

مامانش. عزیزم😂، این رو یادت باشه آدرین،، عشق واقعیت کسی هست که بتونی همه چیزت رو بهش بگی، باشه پسرم؟

آدرین. باشه مامانی 💗

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد خواب:

 

 

إدرین. چی

پلگ. 😑😑😑😑

آدرین. من فقط یکم گیج شدم

پلگ. آدرین؟

آدرین. این بدهههه، این خیلی بدهههه، عشق واقعیت کسي هست که بتونی همه چیزت را بهش بگی، اوه نه درست گفتم؟، پلگگگگ تبدیلم کنننن

پلگ. یاااااا اباالفضلللللل🥶🥶🥶🥵🥶🥀🥵🥶🥵🥵🥵

 

 

 

 

 

 

 

کت. م....مرینت؟! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️💝💞تقدیم به نگین جان💞💝❤️

 

😘بقیش برای بعد😘

 

🌼🌺کپی با ذکر منبع🌺🌼

 

نویسنده :🍁🍃Elnaz🍃🍁

 

مدیر وب:🌞💐🍂امیلی🍂💐🌞

 

وبلاگ : https://amily1220.blogix.ir 

 

🌴🌺🍰🍫🌝و دوباره🌝🍫🍰🌺🌴

🌷نظرات چهارتا🌊 باشه هفته بعد میدم🌷

 

🍃دوتا باشه امروز میدم🍃

 

🍃🌿🌺🌸💐🐝بای🐝💐🌸🌺🌿🍃