زمان مرگ

☯️Devil☯️ · 10:17 1400/08/10

سلام 

..... : ها ها ها ها

الناز . م.......مایورا؟

مایورا. چیه ،الناز خیلی خوب کارت رو انجام دادی

الناز . مرینت، یه بی گناه رو کشتی

مایورا. اون سانتی مانستر بود الناز، کمکم میکنی؟

الناز . چرا باید اینکار رو کنم؟

مایورا. نمیخوای میراکلس هارو داشته باشی 😈

 

 

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

کت.مرینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

مرینت.هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان 

(بمونید تو خوماری) ༺♕༻ 

مرینت.چته ساعت سه صبح

کت. هان ساعت ده شبه 

مرینت. اهههههههههه با الیا قرار دارم، فعلا بای😂💞

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مرینت. اومدممممم

ولپینا. مرینت 

مرینت. جیغغغغغغغغغغغغغغغ ،زهر علف ایشالا بری زیر تریلری 18 چرخه

ولپینا. از کارت مطمئنی؟

مرینت. صد البته

فلای گرل. مرینت، ممکنه بمی..... 

مرینت.،جولیکا ،الناز، آدریانا نگران نباشید 

فلای گرل. چطور میخوای 

مرینت. با قدرت میراکلس کفشدوزک و گربه

همه.؟؟؟؟؟ 

مرینت. هوفففففف، خب میگم، سالها پیش یه خانم به نام امیلی با گابریل آگراست ازدواج میکنه اون پسر دار میشه ولی دیگه عاشق گابریل نیست، از پیشش میره و با یکی دیگه ازدواج میکنه و دختر گیرش میاد، بعد دوباره برمیگرده پیش گابریل و یه دختر دیگر بدنیا میاره

بعد نه سال میمیره

و دختری که از یه مرد دیگر داشته میره پرورشگاه

و دختر کوچیکه رفت سیسیلی

اما، دختر وسطی، الان شده یه شیطان بزرگ 😈

و سالها پیش من معجزه گر هارو پیدا کردم و  حالا نوبت من.... شما دارین چیپس میخورین؟

فلای گرل. خب خیلی باحاله داستانت

مرینت. الناززززززز

ولپینا. مرینت یادته اون موقع تو دستشویی بهت اون حرفارو زدم

مرینت. اره که چی 

ولپینا. نینو و کیم فال گوش وایساده بودن، بخاطر همین من تقریبا لو رفتم 

مرینت. نگران نباش، دروغت رو درست میکنم، دوسو پر ها بیرون

و حالا

سلام آدرین آگراست، من مایورا هستم میخوام کمکم کنی تا به مردم و دوستانت ثابت کنی لایلا روسی، دروغگو نیست

آدرین. هرکاری بتونم میکنم مایورا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آدرین. تو به جرعتی این حرف رو به لایلا زدی؟

آدرین واقعی. فیلیکس؟

آدرین. نه من فیلیکس نیستم، من آدرینم

آدرین واقعی. چطور ممکنه، پدررررر از من جرا کپی گرفته

( توجه داشته باشید که مایورا( مری)میتونه شش تا سانتی مانستر درست کنه)

آدرین. تو کپی منی، من کپی تو نیستم

آدرین واقعی. چی میگی تو 

مرینت. اینجا چه خبره؟ هاع، آ....آدرین

هردو. بله

مرینت. چی،آدرین تو اینجایی 

( و میپره رو آدرین تقلبی)

مرینت. آدرین، این پسر خاله من آدرینه، هه جالبه، چقدرر شبیه همین😂، راستی چرا لباس سیاه پوشیدی؟

آدرین. ام آها، هیچی نیست تیپ جدیدمه

مرینت. اوکی

آدرین تقلبی. مری میای بری عشقم

مرینت. باشه بریم، خداحافظ آدرین

آدرین. خ....خداحافظ

 

 

 

 

 

 

 

بعد مدرسه

 

 

 

 

الناز. خب چرا میخوای حواسمون بهش باشه؟

آدرین. الناز خواهششششششش ،دختر خالهههه

الناز. خب، جولیکا نظرت چیه؟

جولیکا. خب، بهتره آدرین به آدریانا بگه عاشق شده و کپیش که نمیدونه از کجا اومده داره عشقش یعنی مرینت رو میدزده؟ خوبه؟ اینطوری قبول میکنه!

الناز. حق با جولیکاست

آدرین. یا شاید روبی..... 

الناز و جولیکا. نههههههههههه 

آدرین. ؟؟؟

الناز. روبیتا نمیدونه

آدرین. ای خاک بر سر هر دوتون

الناز. چرا ؟

آدرین. بدون روبیتا نمیتونین کاری کنید، زود لو میرین

جولیکا. میدونیم بخاطر همینه که بهترین نقشه رو داریم

آدرین. اگه لیدی باگ اینجا بود همه چیز حل میشد

الناز. ولی نیست 

آدرین. به مسیح اگه به روبیتا نگین خودم چالتون میکنم

الناز. باشه بابا، خود درگیری مزمن داری ها

 

 

 

 

 

 

 

 

تمام💞💕💋