شـــعـــر 🖤

دیانا · 14:57 1400/08/23

سلم سلم خب من یه چند تا شعر اوردم واستون دوس داشتین کپی کنید 🙂❤

 

 

عاشق شدم و محرم این کار ندارم

فریاد که غم دارم و غم خوار ندارم

 

***

 

چـتـرتــــ را بگــــیر . . .

چشــــــــــم های من . . .

بزرگ شده ی بارانند . 

 

***

 

غیرتم کشت که محبوب جهانی لیکن

روز و شب عربده با خلق خدا نتوان کرد.

 

***

 

مثل سیگار نصفه افتادم

در جهانی که پمپ بنزین بود…

 

***

 

از یاد تو دل جدا نخواهد شد

وز بند تو جان رها نخواهد شد

هرگز نگسلم از تو پیوند

تا جامه ي جان قبا نخواهد شد.

 

***

 

صندوق صدقات نیست دل من

که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . .

 

***

 

از یاد تو دل جدا نخواهد شد

وز بند تو جان رها نخواهد شد

 

***

 

دلم در عاشقی آواره شد آواره تر بادا

تنم از بی دلی بیچاره شد بی چاره تر بادا.

 

***

 

میدونی بن بست زندگی کجاست؟ وقتیه که نه حق رسیدن داری! نه توان فراموش کردن !

 

***

 

جدایی درد بی درمان عشق است

جدایی حرف بی پایان عشق است

جدایی قصه های تلخ دارد

جدایی ناله های سخت دارد

جدایی شاه بی پایان عشق است

جدایی راز بی پایان عشق است

جدایی گریه وفریاد دارد

جدایی مرگ دارد درد دارد

خدایا دور کن درد جدایی

که بی زارم دگر از اشنایی 🙂💔

 

***

 

« می دونی چیه رفیق ؟

 

حکایت زندگی ما شده مث “دکمه پیرَن”

 

اولی رو که اشتباه بستی تا آخرش اشتباه میری …

 

بدبختی اینه که زمانی

 

به اشتباهت پی می بری که رسیدی به آخرش …»