💔 ســــلطـــان غــــم 💔 پــارت 12

 

 

          خدايا سرده اين پايين

          از اون بالا تماشا کن...

          اگه ميشه فقط گاهي

          خودت قلب منو"ها"کن

          خدايا سرده اين پايين

          ببين دستامو مي لرزه 

          ديگه حتي همه دنيا

          به اين دوري نمي ارزه 

          تو اون بالا من اين پايين

          دوتايي مون چرا تنها ؟

          اگه ليلا دلش گيره

          بگو مجنون چرا تنها؟!!

          بگو گاهي که دلتنگم 

          ازاون بالا تو مي بيني

          بگو گاهي که غمگينم 

          خدايا...من دلم قرصه!!

          کسي غير از تو با من نيست

          خيالت از زمين راحت 

          که حتي روز،،،روشن نيست

          کسي اينجا حواسش نيست

          که دنيا زير چشماته 

          يه عمره يادمون رفته 

          زمين دار مکافاته!!!

          فراموشم ميشه گاهي 

          که اين پايين چه ها کردم 

          که روزي بايد از اينجا 

          بازم پيش تو برگردم

          خدايا...وقت برگشتن 

          يه کم با من مدارا کن

          شنيدم گرمه آغوشت اگه  

           میشه منم جا کن

 

 

 


 

لینگ اهنگ زیر 🖤

 

 

 

 

        

مروارید رفت کلی واسه رها خرید کرد یه اتاقم با رنگای سفید و صورتی واسش درست کردیم کمد و تخت همه چی واسش خریدیم اون دیگ باما زندگی میکرد....

 

دربارش تحقیق کردم.... فهمیدم که پدر و مادرش فوت شدن 

 

ـــ رها از این به بعد این اتاقته هرچی دوست داشتی بگو واست بگیرم...و این کهـ من و مروارید باهم خواهریم تو هم میتونی من و اجی مرینت صدا کنی باشه گلم

 

 

* رها *

 

خیلی اجی مرینت مهربون بود اون باعث شد دیگ جای خالی مامان و بابام و حس نکنم....تازه منم مدرسه ثبت نام کرده بود و من و خودش میبرد و میاورد 

 

شنیدم مامانشم از دست داده دلم واسش سوخت 

 

مرینت: اجی رها بیا بریم مدرسه دیر شداااا

 

ـــ اومدم اجی مرینت

 

 

اجی مرینت ماشینای خیلی قشنگی داشت من خیلی دوسش دلشتم اما دلم میخواست سوار اون لامبورگینی بشم اما خجالت میکشیدم بگم

 

 

♡ مرینت ♡

 

 

دیدم رها داره ماشینم و نگاه میکنه 

 

ـــ رها میخواس با اون ماشین بریم 

 

 

اونم با ذوق و شوق گفت

 

ـــ اره اجی مرینت

 

خندیدم ماشین و در اوردم رها نشست تو ماشین یه اهنگم گذاشتم:

 

چقدر شبیه توعه قد هیکلش

 

به مامانش رفته بدون من نه

 

گلم میدونم زندگی سخته

 

بعضی وقت ها میگم اصلا به من چه

 

که پیر شدی بچه شرمندم گلم

 

میدونم دیره دیر رسید نامه دستت

 

همون طوری که کل روز فشار بیخوابی

 

و کاری منو میلرزونه همونطوری که

 

کل روز کل دنیا قسم خورده منو نخوندونه

 

میشستم گوشه اتاق پخش

 

رو کف خونه این در دیوونه

 

پر از الکل بدجور دمخور با

 

بد قول و بد قول و بد خلقیم

 

خل شده انقد خورده پر شده هول شده

 

چجوری بچینه اینجوری جاتو پر کنه

 

داری کجا میری ارامشم

 

که صد جا بد در رفت امارشم

 

میری ولی میدی تاوانشم

 

گفتم نرو نذار تو کوچه ها اواره شم

 

اروم اروم بارون کوبید

 

رو پلک خیسم تو هم با اون خوبی

 

اروم اروم تک تک نشستن

 

جات وقتی دیدن با اون جوری

 

سر درد های الانم از عواقب دوری تو

 

منم توی زندگیم دو نفره بدون تو

 

بدون قرص من که خوابم نمیبره

 

ولی تو ارومی کنارش همه چی میزونه خوب

 

همه جای بوی تو رو میده

 

هنوز عطر تو همه جا پیچیده

 

اون تو بودی که زدی ولی

 

به جات یکی دیگه داره تقاصشو میده

 

منم توی زندگیم قصم

 

خورده شده است به حبس

 

انقدی خونه ساکت که شنیده

 

میشه فکرم جای دیگست

 

دو نفری اوکی ترم نمیخوام نفر

 

سومی که مال یکی دیگست

 

خواب بیرحم بی ربط شکر دیشبم

 

گذشت و امشب باز شروع یه خواب دیگست

 

داری کجا میری ارامشم

 

که صد جا بد در رفت امارشم

 

میری ولی میدی تاوانشم

 

گفتم نرو نذار تو کوچه ها اواره شم

 

اروم اروم بارون کوبید

 

رو پلک خیسم تو هم با اون خوبی

 

اروم اروم تک تک نشستن

 

جات وقتی دیدن با اون جوری

 

پیاده شدم رها رو بردم داخل خداحافظی کردم باهاش و سوار ماشین شدم رفتم خرید