마이 히로 아카데미

☯️Devil☯️ · 11:08 1400/09/05

سلام برگشتم میدونم بعضی ها میخوان بکشنم ولی بازم امدم

های ساکای: فکر کردی میتونی ازم فرار کنی؟

 

 

 

 

 

 

 

میدوریا. *بازم در ذهنش سخن می‌گوید*

چرا های ساکای میخواد مارو نابود کنه نکنه نکنه کاچان لوم داده نمیدونم سوال اینجاست چرا با تبهکار ها همدستی کرده اون از من متنفره ولی چیکار به تنیا و اوچاکو داره و بدتر همه الان کیوکا کجاست،؟ چرا من اینقدر سوال دارم؟ خدایا کمکم کن!

دنکی. میدوریا لطفا یکم زودترررررر

اره حق با دنکی هست من باید یه کاری کنم همزمان هم بجنگم هم فکر کنم اما فعلا باید کارم را شروع کنم

 

ایجیرو. بچه ها، باید بریم خونه کاچان

میدوریا. چیییییییییییییییی ؟

دنکی. میدوریا دقت کن، اگه بریم خونشون شاید یه سرنخ‌هایی پیدا کنیم، الان کاچان و کیوکا گم شدن ما باید بریم، واگر نه تبهکار ها اگل مارو از هم جدا میکنن بد از بین میریم

مومو. پس همه خونه کاچان جمع بشین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میدوریا. این..... این امکان نداره

مومو. یعنی 

دنکی. کاچان 

تنیا. عاشق 

ایجیرو. سریال

اوچاکو. زیبای حقیقی 

مینا. هست 

همه. امکان نداره

میدوریا. يعنی کاچان اینقدر احساساتی هستتتتت؟، پس چرا با من بده؟ خدا همین رو کم داشتیم

دنکی. به به ببین چه پيدا کردم

مومو. دنکی اونو بده مننننننننننن 

دنکی. نهههههههه این کاچان یه چمدون پر وسایل سریال و انیمه و کارتون های کره ای و ژاپنی و اروپایی دارهههههه، ای خداااااااااآآآآاااااا

تنیا. از نظر علمی واقعا با عقل جور در نمیاد 

میدوریا. نه ممکن نیست، اونجارو بچه‌ها 

ایجیرو. یعنی.....آلمایت، نخواسته، میدوریا فرمانده باشه؟

میدوریا. 

چرا های ساکای کاچان رو دزدید؟

دنکی. من از کجا بدونم 

ایجیرو. بچه ها 

دنکی. يعنی کاچان رو ندزدیدنننننننن

تنیا. خب حالا داره میاد اگه مارو ببینه😀

مومو. الفراررررررررررررررررررررررررررر 

اوچاکو. مومو وایسا منم بیاممممممم 

 

میدوریا. بدویددددددددددد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~~~~~~~~~

کاچان. 😡فکر کنم یه توضیح بدهکار باشین

همه جز میدوریا. ببخشیددددد

میدوریا. کاچان ما فکر کردیم مثل کیوکا دزدیدنت

اوچاکو. اوه اوه 

کاچان. مگه کیوکا رو دزدیننننننن؟؟؟؟ 

اوچاکو. چیزی شده؟؟؟؟؟ 

کاچان. به تو چه

میدوریا. الان ما باید به هم کمک کنیم تا کیوکا رو نجات بدیم، فقط ما دوتا

کاچان. قبوله

اوچاکو. موفق باشید 🎀😐

 

 

 

 

 

از زبان کیوکا 

 

های ساکای چرا اینکار رو میکنی

های ساکای. سعی داری زمان بخری تا دوستات بیان؟ 

کیوکا. خب چراااااااااا اینکار را انجام میدیییی؟ 

های ساکای. بعد از اینکه معشوقه ات اومد میکشمت فقط بخاطر حرف زدنات

کیوکا. جانم؟مگه من معشوقه دارم و خودم. نمیدونم؟ 

های ساکای. منظورم اینه یکی از پسرایی که میاد دنبالت عاشقته، به هوای اینکه من حواسم نیست میپره رو و یهو، 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بقیش برای بعد 😐🎈