💔 ســــلطـــان غــــم 💔 پــارت 23

آری، تو عشق بودی

 

این را از رفتنت فهمیدم

 

وگرنه این شهر هرگز

 

این چنین سرسنگین نبود ):

 

 

 

 

 

 

♡ مرینت ♡

 

 

صدام میلرزید 

 

 

ــ ا..جی..مروا..رید...اینجا چیکار میکنی؟

 

 

زد زیر گریه

 

مروارید: ببین این عوضیا چیکارت کردن

 

 

ــ فدای یه تار موت 

 

 

آدرین با غم اندوه نگام کرد 

 

 

یهو وحشت زده به بقیه نگاه کردم 

 

 

ـــ رها کجاست؟ 

 

 

مروارید: رها رو گرفتن 

 

 

برق از سرم پرید...

 

 

ــ مروارید این دستای من و باز کن 

 

 

 

باز کرد 

 

 

سریع با قدمای لرزون رفتم سمت در 

 

 

محک به در زدم باز نشد

 

 

آدرین: چیکار میکنی 

 

 

ــ واقعا نمیبینی...رها رو گرفتن 

 

 

یهو در باز شد سریع رفتم پایین

 

 

با تمام توانم فریاد زدم: رهااااااااااااااا

 

 

لایلا: هوی مگ سر در اوردی داد میزنی 

 

 

آدرین با تعجب به رو به رو نگاه کرد....لابد باورش نمیشه عشقش اینجا باشه 

 

 

ادرین: پس کار تو عوضی بوده 

 

 

لایلا خنده ای کرد و گفت:آره خب کهـ چی عزیزم...چند روز دیگ عروسی مونه هاااا

 

 

با ناراحتی بهش زل زدم...که نگام کرد و گفت

 

 

 

لایلا: اخ ناراحت شدی گلم....ادرین بهش نگفتی...اشکالی نداره در عوض من بهش همه چی و گفتم