این روزا دنیا خیلی بی ارزش شده مواظب باش کسی بهت نگه دنیای منی 💔

 

***

 

وقتی حالت خوب نیس

 

خاطره ها زود تر میان عیادتت 🖤🙂

 

 

***

 

 

یه روز میرسه کهـ

 

میای میبینی همه لباس سیاه پوشیدن

 

گریه میکنن

 

تو هم میپرسی چی شده؟

 

عشقم کو!!

 

میبینی جنازه عشقت

 

داره میره زیر خاک هاس سرد قبرستون

 

داد میزنی: ناااامردا عشقم از تاریکی میترسه 

 

اونجایی ک میفهمی تو شدی تنهای تنها 💔

 

 

***

 

 

 

 

 

 

 

‌م‍‌ن‌ه‍‌م‍‌ون‍‌ی‍‌م‌ک‍‌ه‌ب‍‌خ‍‌اط‍‌ر‌خ‍‌وش‍‌ح‍‌ال‍‌ی‍‌ت

ه‍‌رک‍‌س‍‌ی‍‌و‌ن‍‌اراح‍‌ت‌‌م‍‌ی‍‌‌ک‍‌ن‍‌م!(:

 

 

***

 

 

بشکند.دلی.

که.دل.

میشکند.و.

بمیرد.دلی.

که.دلبر.

.‌....میبرد......

 

 

***

عاشق شدی؟!.....💔

 

ـــ عشق چی هس!!!💔

 

یه نفر میشه تموم زندگیت 💔

 

ـــ اها بعدش تنهات میزاره میرع....💔

 

+ #ع‍‌اش‍‌‌ق ش‍‌دی .؟ ᵎꔷ

_ #ع‍‌ش‍‌ق .؟ چ‍‌ی ه‍‌س .؟ ᵎꔷ

+ی‍‌ه‍ ن‍‌ف‍‌ر م‍‌ی‍‌ش‍‌ه‍ ت‍‌م‍‌وم‍ #زن‍‌دگ‍‌ی‍‌ت . ᵎ

_ ع‍‌اه‍‌ا ب‍‌ع‍‌دش #ت‍‌ن‍‌ه‍‌ات م‍‌ی‍‌ز‍اره‍ . ᵎ

⊰❥ 

 

 

***

 

هم‍‌‍‌ی‍‌ش‍‌ہ ح‍‌رف ق‍‌ش‍‌ن‍‌گ‍‌ا دروغن(:

 

 

***

 

 

من بهت #قول میدم همدمت بشم من بهت

قول میدم عاشقت

باشم #قول میدم دوست داشته باشم

من بهت #قول میدم مثل کوه پشتت باشم 

من بهت #قول میدم زندگیت باشم

تو فقد یه کلمه بهم بگو #دوست‌دارم‌💔🙂

 

 

***

 

 

دل‍‌م ب‍‌رای روزای‍‌ی ت‍‌ن‍‌گ ش‍‌ده کہ دی‍‌گہ ب‍‌رن‍‌م‍‌ی‍‌گ‍‌ردن 💔🥺

 

 

***

 

 

گ‍اه‍‌ی س‍‌ی‍اه ف‍‌ق‍‌ط‍‌ یہ رن‍‌گ ن‍‌ی‍‌س یہ اح‍‌س‍اسہ ..!🙂💔

 

 

***

 

 

این ـعش ـق ـچی داره ـلعنتـی 

 

چی داره!!!!💔

 

 

***

 

 

چـون صـدباره #دلم.شکسته.ولی.بازم.عاشـق.شـدم 🖤

 

 

***

 

 

چ‍‌ہ ت‍‌رس‍‌ی #ت‍‌رس‍‌ن‍‌اک ت‍‌ر از ت‍‌رسِ از دس‍‌ت دادنِ ک‍‌س‍‌ی ک‍ہ م‍‌ث خـر دوس‍‌‍‌ش داری 💔

 

 

***

 

 

بد نبودم ، بدے دیدم بد شدم

 

 

***

 

 

#اونی‌کِه‌تابِهِش‌پیام‌ندی‌پَیام‌نِمیده

خیلی‌وَقته‌اَززِندگیت‌رَفته،فقط‌خداحافظی‌نَکَرده 💔

 

 

* دریا *