زنـــــگ خـــــنــــده 😂💜

تو جاده تصادف شده بود…

همه ی جمع شده بودن

منم واسه اينكه صحنه رو از نزديك ببينم

از اون ور داد زدم

گفتم: بريد كنار من پدرشم!!

وقتي رسيدم ديدم اوني كه تو خيابان افتاده يه الاغه!!

هيچي ديگه اون وسط مسطا چندتا خانم و آقا از شدت پاره گي به

دليل خنده به درجه رفيع شهادت نائل شدن……

بعله….

 

 

***

 

ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﭘﺴﺮِ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﭼﻪ

ﺣﺴﯿﻪ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﺖ ﺑﭙﺮﺱ !!!!

 

***

 

دیشب پشت چراغ قرمز یه دختره خشگل و ناز توی یه سانتافه بود …

براش دست تکون دادم ؛ اونم همینکارو کرد و بوسم برام پرت کرد !

خلاصه Love وصفا و صمیمیت .. خیلی خوشگل داشت پا میداد

فقط تنها ایرادی که داشت این بود که سنش حدودِ 4 یا 5 سال بود:»»»

 

***

 

ﯾﻪ دونه ﻣﻮﺯ ﺧﺮﯾﺪﻡ ؛ شد 11000 ﺗﻮﻣﻦ !

 

پوستشو کندم گذاشتم رو ترارو وزن کردم .

 

ﻭﺯﻥ ﭘﻮﺳﺘﺶ در 11000 ضرب کردم بعد ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺑﺮ ﻭﺯﻥ ﮐﻞ ﻣﻮﺯ کردم ؛

 

ﻗﯿﻤﺖ ﭘﻮﺳﺘﺶ شد 4500 تومن !

 

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ؛ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩﻡ !!!!!!!

 

***

 

ﮔﻮﮔﻞ ﻋﺰﯾﺰ ﺑﺬﺍﺭﺣﺪﺍﻗﻞ 2 ﺗﺎ ﺣﺮﻑ ﺍﺯ ﻧﻮﺷﺘﻤﻮ ﺗﺎﻳﭗ ﮐﻨﻢ ﺑﻌﺪ

ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ ﺁﺑﺮﻭ ﺣﯿﺜﯿﺘﻢ ﺭﻓﺖ ﺟﻠﻮ همه ی

 

***

 

همسايه بیشورمون ساعت دونصف شب با مشت ميکوبه به ديوار

 

.

 

.

 

.

 

.

 

حالا خداروشکر من خواب نبودم داشتم ” شیپور ” تمرين ميکردم.

 

ملت دیوونه شدنا !!

 

***

 

 

😂😂😂😂❤