من اومدم

نگین خوبی به خدا اگه بلایی سر خودت آورده باشی من خودم و از زندگی ساقت میکنم

بچه ها تورو خدا من ده جون ندارم یه غم دیگه بکشم زن عمومم مرد بچه ها با اینکه زیاد زن عموم رو نمیشناسم ول میدونم رفته پیش داییم آخه خواهر برادرن

دیشب داشتم خرید میکروم باسه تمروز یه پیرمرد دیدم فال میفروشه یدونه خریدم توش شعر نداشت 

توش فقط نوشته بود

غم را از دوش دسگران بردار بچه ها من فکر میکنم معنی فالم این بوده که شمارو خوشحال کنم

آخه بعدش یه فال دیگه گرفتم توش هم شعر نوشته بود هم معنی شعر تازه فال اولی رو به پیرمرده نشون دادم گفت من قبل از فروش فال تمام فالا رو چک میکنم توش یه همچین فالی نبوده.

خب حالا بریم سر مسابقه 

هرکی بتونه تا یه هفته پستای غم گین نزاره من تا پارات ۲۰  خانواده ی گمشده میزارم و هم طنز و هم عکس میراکلسی هم میزارم کتاب و سریالم معرفی میکنم.

بچه ها نمیخوام کاری کنم غم رو دلتون بمونه درد و دل کنید با بقیه ولی سعی کنید روحیه ی شاد داشته باشید باور کن خواهزم رفته بود بیرون یه دختره رو دید بود داشتش میرقصید آهنگ میخوند کلا اونثدر شاد بود سهو افتاد زمین بلند شد دوباره رقصید

راستی امیلی چه شکلی بکیلیک بزارم کمکم کن.

راستی کساییم که نویسنده نیستن براشون پاراتارو میزارم ولی اگه نویسنده ها پست های زیاد غمگین نزازن زود به زود میدم 

راستی نگین کشتمت اگه بلایی سر خودت اورده باشی.😤