خب اول دو تا کتا داستان معرفی میکنم که چند جلد 

اولی قصه های همیشگی 

نام نویسنده کریس کالفر

داستانش جادوی ماجرا جویی هجیجان انگیزه

پیشنهاد میکنم جایی دنبالش نگردید چون همه جارو گشتم ولی هیچ جا نداشت

میتونید از فیدیبو بخرید ولی جلد چهارمش تو طاقچس

تا جلد ۵ درومده و تا ۶ جلد

دومیکتابخانه ی آقای لمنچلو

داستان طنزه و ماجرا جویی

اسم نویسندش یادم نمیاد

این و میتونید پیدا کنید 

دوتا جلد داره 

داستان حذابی هم داره

خب برای معرفی اهنگ بپر ادامه

۱=من میلیونر نیستم

خواننده =زانیار خسروی

۲=نمیرم عقب

خواننده=سیروان و زانیار خسروی

۳=چند درجه

خواننده=ارژنگ حقانیو پوریا متابعیان

۴=انرژی مثبت

خواننده=علی زیبایی

آهنگ بعدی رو هممون شنیدیم دیکه

۵=دوستارم زندگی رو 

خواننده=سیروان خسروی

۶=انرژی مثبت 

خواننده=فرزاد فرخ

۷=فردا

خواننده=سمان ویلسون و مهرداد هیدن

۸=چرا قهرمان قصه های خودم نباشم

خواننده=یاسربینام

۹=پاشو

خواننده=آرش دارا

۱۰=بزرگ 

خواننده=سامان ویلیسون و مهرداد هید

و راستی

یه سوال

من نمیدونم پارت چند خانواده ی گمشده بودیم و تمامشم پریده به نظرتون یه داستان دیگه شروع کنم ؟