سلام به همه ی طرفدارای میراکلسی که مثل من نگران این هستند که.... 

نکنه میراکلس شیطان پرستی باشه!!!

خب من تو ادامه ی ایمطلب می خوام توضیح بدم که.... 

بپرین ادامه... 

خب در اول از همه بریم و ادعای آقایی به اسم قاسم لاورمن که گفته میراکلس شیطان پرستی هست رو ببینیم. 

برسی لایه های شیطان پرستی در فیلم میراکلس

خب اگه نظرات رو بخونین گفته که چون ما اطلاعات نداریم سر در نمیاریم. 

راستش رو بخواین خیلی ها در آپارت به خونش تشنه ان.😁😁😁😁

خب از اینا میگذریم و سر مبحث خودمون برمی گردیم. 

 

 

 

لاورمن:آیا واقعا آنها(تیکی و پلگ)کفشدوزک و گربه هستند؟ 

چرا تیکی شباهت به کفشدوزک ندارد؟ 

و اگر پلگ یک گربه است چرا می تواند پرواز کند؟ 

من:خب معلومه که کفشدوزک و گربه نیستن.کوامی هستند که نمادی از یک حیوان دارند.

تیکی هم مثل کفشدوزک ها قرمزه و خالهای سیاه داره.اگه به این نمی گن شباهت پس چی میگن؟ 

همونطور که گفتم پلگ نماد گربه رو داره و برای این پرواز می کنه چون یک کوامیه.ملزم نیست که چون گربه است پرواز نکنه. 

لاورمن:در فیلم ها و کارتون های مختلف نشان می دهند که شخصیت ها با موجودات ناشناخته آشنا می شوند و آن موجودات به آنها قدرت می دهد.

برای مثال فیلم ونوم( اگه فیلمی که بالا گذاشتم رو ببینید تیکه از فیلم ونوم رو نشون میده) محصول سال 2018 هالیوود که شخصیت فیلم با موجودی ناشناخته آشنا می شود و آن موجود به او قدرت های زیادی می دهد. 

من:من این فیلم رو ندیدم ولی از تیکه فیلم معلوم بود که ونوم آدم کش هست و به مردم آسیب میزنه.پس با کوامی ها فرق داره. 

​​​​

​​​​​​متاسفانه الان وقت ندارم و بقیه اش رو بعدا توضیح میدم. 

کپی آزاد. 

​​​​