طنز +چالش

Purple · 07:28 1400/10/15

سلاممممم اول صبحی مشقام و فرستادم گفتم یه پستم بزارم بخندین اول صبحی 

حالا الان اصلا کسی بیدار هستش البته بگم خودمم الان تو خواب و بیداری هستم پس بهتون حق میدم تا ساعت دو نصف شب موبایلا و تبلتا دستمون باشه فرداشم بگیریم تا ساعت ۱ ظهر بخوابیم 

هی زندگی قرار بود مدرسه طعطیل شه حالا از اینور افتاده رو دوشمون هی

خب دیگه برو ادامه مطلب چند تام عکس خنده دار گذشتم

همچنین بندم امیدوارم آخه لامصب اونطرف خنک بالشت جادو داره اصلا انگار میری توی فضای باغ مانند کیا اینجورسن بگننننننن

خب بریم سر نوشته ها دیگه عکس آپلود کردن خیلی سخته

به مامانم میگم اگه من بمیرم چکار میکنی؟
.
.
.
میگه:یه مراسمی برات بگیرم چشم عمّه هات در بیاد
.
.
سلطان غم ننه

یارو ﭘﯿﺎﻡ ﺩﺍﺩ ﭼﺮﺍ ﻣﻨﻮ ﺍدد ﮐﺮﺩی؟

ﮔﻔﺘﻢ ﻗﯿﺎﻓﺖ ﺷﺒﯿﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﯼ ﻣﺤﺒﻮﺑﻢ ﺑﻮﺩ!

ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﻧﻮﺷﺖ ﮐـﻲ؟!!

ﮔﻔﺘﻢ خرِ شرک

 

بلاکم ﮐﺮﺩ !!

ﺧﺐ خر شرک و ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ !!

ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﮕﻪ ﺟﺮﻣﻪ؟؟

مردم چقد عقده ای هستند!!

اینترنت کُند

.

.

.

بیشتر از فرزند ناصالح دل آدمو خون می کنه

ﻣﺮﺩﯼ ﺗﺨﻢ ﻋﻘﺎﺑﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩ

ﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻻﻧﻪ ﻣﺮﻍ ﻫﺎﯾﺶ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻋﻘﺎﺏ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺗﺮ ﺷﺪ

ﺟﻮﺟﻪ ﻣﺮﻍ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ ﺧﻮﺩ ﻣﺮﻍ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺧﻮﺭﺩ

ﺳﭙﺲ ﭘﺮ ﮐﺸﯿﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﻓﺖ

ﻫﻢ ﺑﻪ ﺭﯾﺶ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭ ﻫﻢ ﮔﻨﺪ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺁﻣﻮﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎ

گدا:آقا تورو خدا به من هزار تومن بدین برم ناهار بخورم

یارو:پول نمیدم، ولی بیا بریم برات یه پرس غذا بگیرم

گدا:نه نخواستم،

امروز واسه هزار تومن تاحالا شش بار ناهار خوردم

تا حالا دقت کردین

.

.

تو مدرسه و دانشگاه همیشه کلاسای دیگه زودتر از کلاسی که ما توشیم تعطیل میشن ؟ چرا ؟؟

بچه خواهرم 8 سالشه 500 هزار تومن دادن به مربی استخرش تا بهش شنا یاد بده!

.

.

.

اونوقت من بچه بودم بابام منو هل داد تو استخر، گفت سعی کن زنده بمونی

ظهر رسیدم خونه هیچکس خونه نبود ناهارم نداشتیم زنگ زدم مادرم می گم ناهار چیه؟

می گه گوشت گذاشتم بیرون

یه لحظه احساس کردم گربه ام

یه بار دختر عموی 5 سالم رو با خودمون بردیم شام بیرون و پیتزا خوردیم

وقتی برگشتیم خونه باباش ازش پرسید با عمو اینا شام چی خوردی؟

جواب داد :هیچی بهم ته دیگ داد با سوسیس

فک و فامیله داریم؟

بچه خواهرم 5 سالشه هروقت می خواد قایموشک بازی کنه

میگه :دایی توبرو گمشوتا من بیام دنبالت

 

بابام زنگ زده غذا سفارش بده می گه 2 تا پیتزا مخصوص با یه همبرگر ساده

وقتی قطع کرد بش می گم چرا نگفتی 3 تا پیتزا؟

می گه پیتزا گرون می شد برا تو همبرگر گرفتم

امشب سالگرد ازدواج مامان و بابامه

به بابام میگم :بابا اگه زمان برگرده باز با مامان ازدواج می کنی؟

میگه :آره ولی قسم می خوردیم بچه دار نشیم

رفتم خونه مادربزرگم میبینم داره دنبال یه چیزی می گرده

میگم مامان جون دنبال چی میگردی؟

میگه ببین این فیلیکس پیداش نمی کنی؟ گفتم :فیلیـــــــکس؟

فیلیکس دیگه چیه؟ این که اسم پسره تازه خارجیم هست؟ چی میگی مامانجون؟

بعده کلی توضیح که داده فهمیدم منظورش کلیبس بوده

چندتا عمه ی پیر داشتم همیشه توی عروسی ها می اومدن سیخونک می زدن تو پهلوم در گوشم می گفتن :

بعدی تویی .. بعدی تویی

البته دیگه اینکارو نمی کنن چون توی ختم ها منم باهاشون همین کارو کردم

من نمی دوم این درس خوندن چی داره که; تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک، اونم با وضوح HD یادِ آدم میاد !

ز خر خوانان عالم هرکه را دیدم، غمی دارد

دلا رو کن به مشروطی، که آن هم عالمی دارد

(ایام غمبار امتحانات بر عاشقان علم و دانش  تسلیت باد)

قبل از امتحان هر جات تقلب بنویسی دستت هنوز یه آب نخورده پاک میشه حتی اگه تقلب هارو تتو کرده باشی ! ولی بعد امتحان با مایع و صابون و وایتکس بشوری حتی اگه اسیدم روش بریزی جاش میمونه

 

شنبه هم تموم شد و یادی کنیم از عزیزانی که باز هم نتونستن از این شنبه درس رو شروع کنن

روحشون شاد و یادشون گرامی

دوستانی که فانتزیشون این بود که برن بزنن روی میز استاد و بگن برو از خدا بترس، الا وقتشه که بزنن تو گوش خودشونو بگن برو از استاد بترس بدبخت مشروط !

خب حالا چالش

تاحالا معلمتون تو کلاس مجازی سوتی داده؟

اونو بگید

و حالا یه چالش دیگه 

خودتونم سوتی دادی؟

من یه بار خودم سوتی دادم 

معلممون مرد بود گفت اسماتونو بگید

من گفتم سلام خانوم نه ببخشید استاد بعد اسم فامیلم و گفتم

یه بارم معلمم سوتی داد به گُوِه گفت گوه بچه ها دقت کنید گُوِه نگفتا گفت گوه