«” درد ” را از هر طرفش بخوانی درد است

 

دریغ از “درمان” که عکسش ” نامرد ” است . . .»

 

 

 

بلند شدم تمام عکسارو جمع کردم

 

کم کم شب شد و همه خوابیدن و فقط من بیدار موندم 

 

به ستاره ها نگاه کردم ستاره هایی که در اسمان میدرخشیدن

 

با مرور کردن خداحافظی محمدجواد یه قطره اشک از روی صورتم افتاد رو دستم 

 

سخته حسرت یه اغوشو داشته باشی...و کسی نباش و خودت خودت و بغل کنی!!

 

 

 

زیر لب خوندم:

 

 

 

تنــهــام

 

میدونی یعنی چی؟

 

یعنـی حـس کنـی دارن تحملت میکنـن

 

یعنـی هیـچکسـیو نـداری بغـلت کـنـه

 

بگـه من پیـشتـم گریـه نکـن

 

یعنـی از دلتنـگی گریت بگـیره

 

ولـی غـرورت نـزاره گریـه کنی

 

یعنـی الکی انلاین باشی

 

یعنی بخندی نـزاری اشکـاتو ببیـنن

 

یعنـی بعـد از اون دیگـه عاشق نشـی

 

یعنی کسـی نیسـت تـورو واسـه خـودت بخــواد

 

یعنی از شدت گریه چشات درد بگیره

 

ولـی همه فکـر کـنن به خاطـره گوشیــه

 

سخـتـه کسـی بـه فکـرت نباشـه

 

خـودت بـاشـی و خـودت

 

خـودت اشکـاتـو پاک کنی

 

خـودت خودتو بغـل کـنی

 

بگـی من پیشـتتم نتـرس :)

 

🖤

 

 

 

سخته واقعا...تازگی ها حس میکنم اون ادم سابق نیستم

 

سرد شدم درست مثل خودشون

 

اما من که سرد نبودم

 

قبلا مهربون تر بودم 

 

‌ - ‍آ‍ب ‍تآ ‍صر‍دی ‍نبین‌‍ہ ‍یخ ‍نمیزن‌‍ہ ❄️. ⌁

 

اره همینه اب تا سردی نبینه که یخ نمیزنه

 

من با سردی اونا سرد شدم 💔