« دلم اصرار دارد فریاد بزند!

 

 

 

اما من جلوی دهانش را میگیرم

 

 

 

وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد !

 

 

 

گاهی وقت ها گریه لازمه

 

کاش به جای اینکه بگن

 

"مرد گریه نمیکنه"

 

بگن مرد که نامردی نمیکنه 

 

روز ها و روز ها گذشت یه روز دیگه هم اومد یه روز پر از درد

 

***

 

خیلی داشتم سعی میکردم بغضم نشکنه

 

اخه چرا هر چی میشه اخرش نیوفته تقصیر منه بدبخت

 

رفتم یه جای خلوت یهو بغضم شکست 

 

ا اما نه م من گریه نمیکنم سریع اشکام و پاک کردم

 

شب شد و بقیه خوابیدن

 

فقط من بودم و یه سکوت تلخ و پر از حرف های نا گفته

 

بغضم شکست و داشتم هق هقم و خفه میکردم

 

خدایا!حواست به گریه های زیر پتویم هست یا توهم فکر میکنی که خوابم...😅🥀

 

هعی.....

 

هی میگن تموم میشه

 

خب کی؟!

 

یکی بگه کی تموم میشه؟!

 

یه ثانیه؟!

 

یه دقیقه؟!

 

یه ساعت؟!

 

یه روز؟!

 

یه ماه؟!

 

یه سال؟!

 

هااان پس کی؟!