پارت ۶ پورشه +ببخشید

Purple · 16:05 1400/11/08

سلام بچه ها ببخشید نبودم موبایل مامانم گم شده بود😐😐😐😐

به آدرینا چشمک زدم و اون دکمه ی بین ماشه و ساچمه رو زد  آدرین گفته بود رو تفنگ بمب دود زا نصب کردم ولی باید حتما بهش گرما برسه و دست آدرینا هم همیشه گرم بود
هفت تیرو تو آستینش قایم کرد و دستشو بالا برد
به آلیا چشمک زدم که خودش گرفت دستامونو بردیم بالا و برگشتیم
به آدرینا نگاه کردم که با انگشتش عدد ۳ رو نشون داد آلیام دیدیش به زنه که جلومون ایستاده بود و  تفنگش و سمت آدرینا گرفته بود نگاه کردم
ماشه رو  داشت میکشید که یهو بوممممممممممممممم دود همه جا رو گرفت با یه حرکت پرشی تو  دستی که  زنه تفنگ داشت زدم
اومدم پایین و تفنگی که تو دستم افتادو دیدم  .........
تقلبی بود
به آلیا نگاه کردم مردمک چشماش ریز شد به آدرینا که با خشم به زن نگاه میکرد نگاه کردم
که یهو صدا در اومد دود رفته بود ولی هنوز داشت سرفه میکرد آدرینا به آلیا نگاه کرد که آلیا تند تند سر تکون داد ور رفت طرف در و قفل شو باز کرد
آدرینا با خشم به زن رو به رو نگاه کردو با قدمای محکم به طرف زنه رفت جلوش وایساد
سرفه یزنه داشت تموم میشد که آدرینا هفت تیرشو در آور و یه تیر خلاص کرد‌البته نه به سرش و نه به قلبش بلکه به طرف شونش
زنه افتاد رو زمین که یهو بیهوش شد چشم از زنه برداشتم و به کسی که بالا سرش ایستاده بود نگاه کردم آدرین بود
یه آمپولتو دست آدرین بود
ماده ی بیهوش کننده😖
یه سر براش تکون دادام که اونم تکون داد به یه نگهبان گفت که این و ببرن تو اون اتاقی که قبلامن اولین بار توش بودم
با آدرینا رفتیم سمت آلیا  آلیا گفت خب اینجارو که تمیز کردینننن(نویسنده:با نینو و آدرین بود) میخوام خریدارو بهتون نشون بدییمممممممم
قیافه ی آدرین و نینو که دپرس شد من و آدرینام بهشون چشم غرهرفتیم ونخود نخود هرکه رود اتاق خود
رفتم تو اتاقم و کمد مو باز کردم لباسایی رو که خریدع بودم گذاشتم توش و رفتم سمت  میز طراحیمبهترین لباسی رو که میتونستم طراحی کردن پارچه های قرمزو سبزو برداشتم و از رو الگو بریدم هوفف
یک ساعت بعد به بالاتنه ی لباس یه نگاه انداختم تازه بالاتنشو تموم کرده بودم
بالا تنش یه لباسساده ی چهار خونه بود که دکمه های نقره ای اکلیلی بودیقهی سفطد ب ب داشت و یه پاپیون نقره ای اکلیلی از پارچه ای که خریده بودم بریده بودم یه دوانگشت از سمت گردن رفتم سمت شونه بعد از شونه ۵ انگشت اومدم پایین بعد پاپیون رو بهش وصل کردم