شـــعـــر 🖤

دیانا · 17:46 1400/11/09

‍سختھ ولے آخرش‌ قشنگع:)

 

***

 

 یه نفر می گفت:یه قلبه با سیاست بهتر از یه عقلِ بی احساسه!! 

 

***

 

من قلبم رو شکوندم و سعی کردم با تیکه‌هاش قلب یکی دیگه رو کامل کنم . !

 

***

 

چه سخته دلت بهونه صداش میگیره ولی اون واسع کسی دیگه میمیره💔🖤🥀

 

***

 

اسکار تلخترین جمله هم 

تعلق میگیره به

"کاش هیچ وقت نمیشناختمت" (:

 

***

 

نیستی

و دلتنگی

خیابانی‌ ست بی انتها…

که از هیچ سمتی

قرار نیست به تو ختم بشود🖤

 

***

 

چه سخته دلتنگ صداش باشی ولی خودش نباشع 🖤🥀

 

***

 

چه سخته دلت تنگ باشع ولی اون دیگه پیشت نباشه 🖤

 

***

 

چه سخته شبا نتونی بخوابی منتظر پیامش باشی ولی به خودت میایی میبینی خبری نیست 💔🖤💔🖤🥀

 

***

 

چه سخته به شوق شنیدن صداش زود بیدار میشدی 😔🖤🥀

 

***

 

چه سخته صداش الان برا کسی دیگه باشع ولی دلت اینجا خورد باشع💔

 

***

 

چه سخته بهت بگه دنیامی ولی بعد بگه دنیا دو روزه 🙁🖤💔🥀

 

***

 

چه سخته روزا نتونی بیدار شی چون دیگه صدایش به گوشت نمی رسد 😔💔🥀

 

***

 

من همونی هستم که پی ام میدن ده ثانیه نگذشته جواب میدم ولی ساعت ها منتظر جواب میمونم! :)

 

***

 

زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید...

وگرنه بر سنگ مزارش اب پاشیدن چه سود...

گر نرفتی خانه اش تا زنده بود...

خانه ى صاحب عزا تا صبح خوابیدن چه سود... 

گر نپرسیدی حال من تا زنده ام...

بعد مرگم اشک و نالیدن چه سود...

هنوز روی خاکیم و یادمان نمیکنند,وای به روزی که خاکمان کنن(:

 

***

 

در اوج تنهایی تنهام گذاش/:

 

***

 

وقتى يه رابطه تموم شده طرف دشمن خونى شما نيست...!!!

فقط يه مدت باهم خاطرات خوبى داشتيد كه تموم شده.

ديگه هرجا رفتین نشينین ازش بد بگین.

 

***

 

این حرف و رفتار آدماست که نشون میده

دوست دارن یا نه؛ وگرنه کی قلب آدمارو دیده؟ :)

 

***

 

بهت قول دادم هيچوقت فراموشت نكنم؛

نه فراموشت نكردم اما...

بعد رفتنت.....

لبخندامو

زندگيمو

شاد بودن و .....

حتی خودمو فراموش كردم!

 

***

 

اصرار به موندن آدمارو رفتنی تر میکنه...

 

***