پارت‌۸عشق‌جدید

دیانا · 15:26 1399/11/12

سلام‌اینم‌پارت‌۸عشق‌جدید‌

ممنون‌ازکسانی‌که‌نظردادند‌💖💖💖💖💖💖💖💞

مولتی‌موس:سلام‌ابرقهرمان‌جدیداین‌شهر‌

هستم‌هروقت‌مشکلی‌یا‌اتفاقی‌افتاد‌

میتونید‌به‌من‌خبربدید‌این‌شماره‌ی‌منه‌

(خودتون‌یک‌شماره‌فرض‌کنید)

فعلا.خدانگه‌دار‌مولتی‌موس:رفتیم‌خونه‌

هرسه‌نفرمون‌به‌حالت‌خودمون‌برگشتیم‌

مولو:من‌خیلی‌گشنمه‌میشه‌یک‌چیزی‌بدید‌

السا‌:چی‌دوست‌داری‌؟مولو:نمیدونم‌

السا:پنیرمیخوای‌مولو:آره‌

السا:صبرکن‌الان‌میرم‌میارم‌مولو:باشه‌

السا‌:رفتم‌سالن‌آشپزخونه‌میخواستم‌

پنیربردارم‌یهویک‌صدایی‌اومدو‌گفت:السا‌

توروفراری‌نداری‌السا:توکی‌هستی‌

ناشناس:نشناختی😏السا:اصلا‌برام‌

آشنا‌نیستی‌ناشناس‌:من‌فیلیکس‌هستم‌

توقلب‌منو‌شکستی‌حالا‌من‌دلتو

میشکنم‌السا:چ‌.چ‌.چ‌چی‌فیلیکس‌

یهویکی‌یک‌دستمال‌جلوی‌دهنم‌گرفت‌

دیگه‌نفهمیدم‌چی‌شد‌آدرین:دیدم‌یک‌

صدایی‌اومد‌گفت‌فیلیکس‌فکر‌

کنم‌صدای‌السا‌بود‌سریع‌بامرینت‌

رفتیم‌توی‌آشپزخونه‌همه‌جارو‌گشتیم‌ولی‌السا‌نبود‌

یهوگوشی‌زنگ‌خورد‌

شماره‌ی‌السا‌بود‌جواب‌دادم‌گفتم‌السا‌کجایی‌

همه‌جارو‌دنبالت‌گشتم‌نبودی‌‌فیلیکس‌:هه‌

به‌به‌آدرین‌خان‌😏‌نگران شدی‌واسه‌خواهرت‌

دلم‌سوخت‌😒آدرین:فیلیکس‌دیگه‌داری‌حرف‌

زیادی‌میزنی‌الساکجاست‌چه‌بلایی‌سرش‌آوردی‌

فیلیکس‌:اگه‌‌میخوای‌خواهرت‌زنده‌بمونه‌باید‌

به‌حرف‌من‌گوش بدی‌‌واگرنه‌...........

کجایی‌