سلام اینم پارت ۱۲

دیانا · 09:52 1399/11/18

سلام به دوستان اینم 

پارت ۱۲عشق جدید (◍•ᴗ•◍) ❤ 

آدرین:سریع رفتم سمت السا

السا:یک پسر اومد سمتم گفتم 

چه اتفاقی افتاده توکی هستی 

آدرین:السامنم آدرین برادرت 

السا:من که یادم نمیاد 

مرینت:وای اصلا یادم نبود 

اگردومعجزه گرترکیب بشن

یک نفر فراموشی میگیره 

آدرین:بایدبریم پیش دکتر 

رفتیم پیش دکتر اون گفت 

باید دشمن شوببینه یک دختر

مرینت:ممنون دست آدرین 

گرفتم بردم یک جا بهش 

گفتم آره خودشه لایلا باید 

ببریمش پیش لایلا آدرین:آره 

ولی اگه دوباره یک بلایی سرمون 

بیادچی مرینت:نگران نباش 

آدرین:السا رو.بردیم خونه مرینت 

السا:چقدر اینجا آشناس انگار

اینجا اومدم مرینت:آره منوتوآدرین

توی این خونه زندگی میکردیم 

السا:آها گوشیم زنگ خورد 

عکسش آشنا بود جواب دادم 

لایلا:سلام السا من دوستت 

هستم میخواستم بابت تمام 

بدی ها معذرت بخوام 

السا:لایلا تویی من همه چیو 

یادم اومدلایلا:چه اتفاقی افتاده

السا:لوکا وفیلیکس منوکشتن 

البته من نمیدونم باچی زنده شدم 

ولی من تورو میبخشم بیا 

خونه مرینت کارت دارم 

مرینت:آدرین حالا که کلویی هم 

خوب شده کم کم باید 

هویت کل قهرمان هاروبدونیم 

آدرین: من که مشکلی ندارم 

السا:آدرین ومرینت بیاید پایین 

آدرین:باشه رفتیم پایبن 

السا:تیکی وپلگ ومولوکجان 

آدرین:چی توهمه چیز یادت اومد 

السا:آره حالا یک مهمون داریم 

زود باشید آماده باشید 

باشماره ی ۳تبدیل شید 

آدرین:باشه السا:چشم هابسته 

بیاتولایلا ۱و۲و۳مرینت:دخترکغشدوزکی آماده 

آدرین:پلگ پنجه هابیرون السا:چشم

هابازآدرین:چی لایلاتواین جا چیکار

میکنی السا:لایلا بابت تمام کارهاش 

معذرت خواست لایلا:مرینت 

ببخشیداگه اذیت کردمت 

مرینت:اشکال نداره مهم اینکه ما

الان یک دوست وخوانواده ایم 

لایلا: 😊😊😊😊

السا:ماابرقهرمان ها 

هویت هموبایدبدونیم 

مرینت:حق باتوعه زنگ بزن 

به الیاونینووکلویی 

السا:زنگ زدم بهشون 

اونا اومدن