عشق پر غم پارت 1

amily · 14:49 1399/11/23

سلام

پوسترشو درست نکردم اگه الان دادم فقط واسه ی یکی از دوستامه پارت دو=بیسن نظر و بیست پسند کوتاهم نمیام بپر ادامه

از زبون مرینت

ادرین دیگه بهم اهمیت نمیده پس منم عاشقه لوکا میشم (ای بمیری کت نووار قاقه؟ )اما....تما هیچی فوری رفتم کشتی لوکا اون صحنه ای که دیدم قلبم و پارع کرد لوکااز  کلویی خواستگاری کرد😢😢😢😢بازم نباید امیدم و از دست بدم کت نووار هست دقیقا وقتی رفتم کت نووار داشت با ریوکو خیلی صمیمانه حرف میزد پشت همون دیوار به حالت عادی برگشتم و با خودم گقتم:خدایا مگه من چی کار کردم؟چرا باید این بلاها سرم بیاد؟اخ قلبم دیگه داره پاره پاره میشه(اوخی الهی ادرین بمیره برات )اصلا از این به بعد انگار نه انگار که اتفاقی افتاده.

تیکی:یعنی میخوای چی کار کنی؟

من:میخوام دیگه به هیچ پسری فکر نکنم من نگهبانم پس ازدواج ممنوع❌عشق ممنوع❌

رفتم مدرسه

*مدرسه*

الیا:سلام مری مثله اینکه امروز تاراحت نیستی

من:نه دیگه تصمیم گرفتم عاشق نشم الیا خواست حرفی بزنه که گفتم:نه الیا فقط میخوام خودم و زجر ندم

الیا هم سرش و انداخت پایین و رفت در ذهنم گفتم:اخه چرا ادرین؟چرا؟وقتی اشک ریختم و به زور بهت گفتم عاشقتم گفتی یکی دیگه رو دوست داری؟

پایان ذهن مرینت رفتم سر کلاس که.......

******

پایان

20نظر و 20 پسند برای پارته بعد بدین.همه ی پارتها همینقدر کمه.

خدانگهدار❤