سلام رها هستم نویسنده جدید ملقب به مانلی اول از امیلی جان تشکر میکنم که منو نویسنده کردن و دوم سال جدید رو به همه تبریک میگم سوم تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک بیا شمعا ور فوت کن تا ۱۲۰۰ سال دیگه پیشم باشه یه دست به افتخار خوش سعادتی من اجی دار شدم چهارم برای اینکه پست بی محتوا نباشه بیوگرافی داستان رو دادم خب نصفش اینجاست نصفه ادامه مطلب قول میدم تا ساعت ۱۲ امشب پارت ۱ و۲ رو حتما بدم 🌹به شرطی که لایک کنی پس بی زحمت اون انگشت خوشگل و مبارک رو روی اون قلب بقل بفشار 

نام : مرینت دوپان چنگ

سن:۱۸

اخلاق: خودشیفته ( به اندازه کافی . دخترا میدرکن) مهربونه ، لجوج .

تنفرات : ادرین، لایلا ، جلیل( داداش الکس . مری منم متنفرم از ا همشون )

علایق : دوستان ( اکیپ دختران. بعداً میگم کیان ) لوکا ( إوا خاک تو سر هویج / مونگول : مگه نگفتی دوسش داری / منوگولللل گل گروم / مونگول: نوموخوام / نه خوا به من چه ) لباس فروشی ، لیلیا ( هااا؟ این مگه نمورده، بود / مونگپل : نچچچ/ حالا منو دق نده خودم امشب میرم مزارته رو به قتل موروسونم)

نام : آدرین اگراست 

سن:۱۹ 

اخلاق بی اعصاب، مهربونه ، مغرور 

تنفرات : لایلا ، کسی به خواد به دنیای نگاه چپ کنه ( من موکولم )

علایق : دوستان( اکیپ پسران) دنسی، خواهران گرام ( ولی اونا ازش متنفرن)

نام : دنسی تونی 

سن ۱۸

اخلاق : مهربون، لجباز ، یکمی حاضر جواب . ( مثلاً حاضر جوابی دنسی اینطوریه بهش بگی : راس میگی ؟ اون میگه : کاستو بیار ماست بگیر )

تنفرات : آدرین ، لایلا، دروغ 

علایق : لوکا، آهنگ ، زبان ، پیانو ، دوستاش

نام: سیدنی تونی 

سن:۱۶

اخلاق : یه دنده ، مهربون 

تنفرات : آدرین ، باغ و بوستان .لایلا 

علایق : دوستاش، موسیقی ، نمایش 

نام : آماندا تونی 

سن: ۱۸ 

اخلاق : آروم ، مهربون 

تنفرات : لایلا، کسی به خواد به آشنایانش آسیب بزنه ، کسب به خواد زور بی خودی بهش بگه 

علایق : دوستاش ، موسیقی ، کتاب ، إریل 

نام : مانلی اگراست( بنده هستم که خواهر آدرین تشریف دارم و مالینا خانوم که خواهر بنده هست ) 

سن۱۷٫۵

اخلاق : مهربون ، بی اعصاب ، لجباز ، 

تنفرات : آدرین ، لایلا ، کسی بخواد به آشنا خاش نگاه چپ کنه 

علایق : لوکا  ، گیتار ، کتاب ، دوستاش، نمایش 

نام : مالینا اگراست 

سن:۱۸ 

اخلاق : بی اعصاب ، مهربونه ، زود گرم میگیره 

تنفرات : آدرین ( آدم از داداش خودش متنفر ؟؟؟/ مالینا : نگه خودت از داداشم تو داستان بدت نمیاد,) لایلا 

علایق : ویلون، دوستاش 

نام : کاگامی تسورگی 

سن :۱۸

اخلاق : خون سرد ، مهربون 

تنفرات : لوکا ، آدرین ( ایول اینم از آدرین متنفره )