شعر

دیانا · 06:08 1400/01/17

سلام بچه ها اینم شعر رمان من😙

الف.       از همه کندیم هم 💜

ب.      بی تو میمیرم 🖤😥

پ.      پرعشقی بی تو ❣️

ت.    تَو هم میگیرم 💖

ث.     ثانیه هامو💘

جیم.     جهان بی تو چه زشته 🌍

چ.        چال لپ تو 😚

ح.        حقیقتا یه عشقه ♥

خ.       خیلی عزیزم🤤💕

دال.      دوست دارم 💟

ذال.       ذکر تو شده 😘

ر.        رمز و رموز و کارم 💛

ز.          زمین که سرده بپوش❄🥶

ژ.        ژاکت منو 😙

سین.      سهم منه🍂🍁

شین.      شهر وجودت نرو 🤕

صاد.        صبرم زیاد ولی 😿

ضاد.        ضعف چشای تو 👁

ط.          طلوع صبح من ☀🌠

ظ.        ظاهر زیبای تو 😍

عین.       عدالت داشته باش💚

غین.       غرورمو نشکن😏

فاف.       فقط با من باش🥰

قاف.      قفلم شو اصلا🌠

کاف       کادویی خدایی🥳

گاف.      گره های قلبم 🖤

لام.       لازمه انگار💍💋

میم.       مال من شی حتما🤍

نون        نمک خونه😋

واو.         وجود توهه ✨

ه.         هرکی تورو دیده 👀

یه.       یه طوری شده🌙🎈