p1زندگی راز آلود من

Zainab · 12:54 1400/01/24

خب بالاخره پارت یکو گذاشتم،فقط باید یه چند وقت بدون پوستر سر کنین چون هیچ ایده ای واسه پوستر ندارم😁😐

امیلی لطفا بذارش تو موضوعات پلیززززز

                      مرینت
سلام من مرینت هستم،از اون موقع تا حالا ۳ سال گذشته و من 18 سالمه.هنوزم نمی تونم اون حسی که به آدرین دارم رو بهش بگم...ولی دارم با خودم میگم چرا به سمت کت نرم اون خیلی به من توجه کرد...
                
                      تیکی
دیدم مرینت تو افکارشه داشت به آدرین و کت نوار فکر می کرد که رشته افکارشو پاره کردم.
تیکی:مرینت...مرینت...مریننننننتتتتتت(از اینجا به بعد تیکی با داد حرف می زنه)چرا کل روز تو فکری...اونم تو فکر آدرین...کت نوار...تو الان محافظ معجزه گرایی...باید حواست به....هاگ ماث باشه...
                       مرینت
افکارم با حرف های تیکی پاره شد داشت حرف می زد که افتاد
_تیکی....تیکی...