به خاطر امیلی این پارتو میدم😑😐ششمیم هس بدتر همکلاسیم،پس تقدیم به امیلی♡

امیلی:ممنونم خوشگلم😍😘

                               آدرین

 سلام من آدرین هستم،مد معروف پاریس و انگار پروژه ی پدر هستم؛چون هیچ حسی به من نداره و رفتارش مثل...بگدریم.من از وقتی معجزه گرمو پیدا کردم زندگی جدیدی رو شروع کردم که خیلی رمز آلوده و کسی نمی دونه که من کت کوار هستم هیچکس...(فهمیدیم بابا هیچکس)

نتوننستم حسی که نسبت به لیدی دارم رو بگم،یا هرچی میگم میگه نه...

ولی می تونم ازمرینت این رو بخوام تا بهش بگه،ممرینت واقعا دوست خوبیه...(خودم گردنتو بشکنم یا...)راستی یادم رفت من 19 سالمه

شایدم باید برم به سمت آدرین(آفرین بچه ی خوب😐😐)

بلک

گشنمه(کی سیر میشی؟)به آدرین گفتم:آدرین اینقدر  به لیدی فکر نکن،بهم کممبر بده

آدرین

این بلک سیر نمیشه؛والا بلک چقدر می خوری؟بست نیست؟

بلک

(با داد حرف می زنه)ادرین نصف عمرم کردی...کممبر می خوام...من بیشتر می خورم یا تو بیشتر راجبه...

                                      آدرین

داشت حرف می زد که افتاد...

_بلک....بلک...

برین خدارو شکر کنین امیلی بود،بای تا های