سلام سلام به مومنان روزه دار دست خالی نیومدم با سوپرایزت اومدم البته کپی هست نیشیما زحمت کشیدن ولی منم زحمت کشیدم باید سه ساعت لینک در میاوردم. خب لینکش پایینههههههخ 

https://uupload.ir/view/zhl7_lhcbf_144p.mp4/

ای بمیری با اینکه من نه اینگلیسی بلدم نه فرانسوی جز زبان پارسی و ترکی چیزی بلد نیستم فهمیدم جمله آخری که مرینت میگه : الیا من لیدی باگم » ای بمیری تو با اون الیا چرا بهش گفتییییی ؟ به کت نمیگی بعد میای به الیا میگی نوچ نوچ 

خب دیگه فعلا نه کجا لایک کنم گلم قربون اون انگشتان بشه اون جرمییی یا توماس فرق نمیکنه با هر کدوم راحت آری بی‌زحمت یه کامنت بده دل منو خوش کنن نمگید ما یه ساعت فکر میکنیم سر هر پست ؟ با یه لایک شما انگار دنیا رو به میدن من رفتم دیدم پارت چهارم داستانم ۱۱ تا لایک خورده از خوشحالی جیغ زدم بعد شما بی احمیت میزارید می‌ رید ما واسه شما وقت میزاریم بعد اون لایک  نهایتا ۱۵_۱۶ ثانیه زمان شما رو میگیره لطفاً کامنتم نده لایک کن مگه ما چه گناهی کردیم که واسه سچشما وقت بزاریم بعد یهکاری که اصلا وقت گیر نیست رو انجام نمی‌دید خداحافظ اگه لایک نکنی میام تو رو نیکشما خواست باشه پس لایک کن بچه خوب آفرین خداحافظ 😜😊😘