s2p2 زندگی سخت من

raha🎸 · 06:13 1400/02/11

سلام سلام صد تا سلام چطورین ؟ خوبین خب من آمده ام وای واسم ن آمده ام عشق فریاد کند من آمده ام 😂😂 خب دیگه نمک نریزم دفعه قبل کجا تموم شد ....... آهان فهمیدم 

چی از این بهتر که من پروانه شم دورت بگردم

چی از این بهتر که این دلو برات دیوونه کردم

تو که باشی چیه دردم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

چی از این بهتر که دستام شال دور گردنت شه

چی از این بهتر که عشقت مرهم درد و غمت شه

مرهم درد و غمت شه

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

به چشمای تو دل بستم غمت نباشه تا هستم

ببین به خاطرت عشقم دل دنیارو شکستم

تورو دیدم که فهمیدم عشق هنوز هست آخه عشقو تو چشات دیدم

میدونی غیر از تو به هیشکی قول دل بستن نمیدم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا 

 

 

 

گفتم آهن گرو ول کنید ولی دلم نیومد 😐 خب برید ادامههههه گوگولام 

مانلی : ( دیگه از زبان فلانی نمینویسم اسمش رو می‌نویسم و موقع تبدیل هم قدرت شوند رو میزارم دیگه کلمه تبدیل نمیگم چون واقعا هر کار میکنم کلمه تبدیل پیدا نمی کنم برای بعضی هاشون)

تمام فکرم این بود که چی میخواد بگه واییی نه نه نهههههه نکنه فهمیده من 🐼 ( یه اسم بگید تو کامنتا من پیدا نمیکنم مثال لیدی پاندا ؟؟ میشه نمیشه ؟؟) نکنه فهمیده من مایکل .......؟...

از افکارات من بیاید بیرون ( آقا من مایکل داداش مری رو نگفتم هاااااا یه مایکل دیگه رو گفتم )

که یهو آدرین سرفه کرد اهممم اهممممم ( صدای سرفه الکی ) گفت : 

_تا حالا عاشق شدی ؟؟

-من خیلی راحت جواب دادم : ارهههه بابا تا دلت بخواد . یه بنده خدایی بهم گفت :«ادم عاشق به دنیا میاد عاشق میمیره » او ن کسی که این حرف ور به من زد یه فرشته بود هی فرشته ای که از جونش واسم مایه گذاشت منم عاشقشم عاشق چشمای سبز وحشی موهای بورش لبخنداش که وتدبیشت. عکس های چاشنی لباش بود لبخند مهربونه من زیاد یادم نمیاد ولی مالینا و تو خوب اونو میشناسید تازه باهم خیلی دوسش دارهآدرین نگو نمیشناسیش نگو که قلبم می‌شکنه اون تورو ۵ سال بزرگ کرده ( فکر کنم همه. فهمیدید که کیه دیگه ؟ امیلی هستش امیلی مدیر وب نه ها امیلی مامان ادرین رو میگم ) آدرین که قیافه اش این شکلی بود 😮 ادامه ندادم که یهو گفت _نه منظورم از جنس مخالف _امممم نه کسی نیست 

_آدرین با یه لحن شیطون : مطمعن شم ؟؟

_من : کلا به خاطر این بود اومدی

 آدرین : آره ولی اصلا خوب دروغ نمیگی من برم تو هم استراحت کن بعد از ظهر مدلینگ داریم 

من : باشه باشه باشه حالا تا بعد از ظهر مخ منو نخور 😒 

آدرین : من رفتم   

آدرین : 

رفتم تو اتاقم یکم به حرف هایش فکر کردم دیدم درست میگه آدم نمیتونه به مادرش نگه فرشته همین قدر که ۹ ماه تو ور توشکم خودش نگه آره خیریه چه برسه دو سال بزرگتر کنه هعییی روزگاذ چه کردی با من  

کاترین : ( برادر ها خواهر ها همه میشناسیش دیگه کاترین رو اگه نه میگم کیه خگحالا یه چند. وقت بگذره ) 

با عشقم نورو ( فکر کنم فهمیدین دیگه کوآمی عروس 😂) رفتیم پیش همون مترسک خره (, کاترین جونم اروم باش بچه داره میخونه  ولی خیلی خوب لقب میزاری / چشم عزیزم چون شما گفتم چشم مرسی قربونت بشم نظر لطفته ) 

 

 

از زبون راوی گلتون نه ببخشید خولتون:

تیمامید 🌹اون قلب بقل منتظره که مشکی بشه برای بعدی ۵ تا لایک ناقابل چه پر رو ما کامنت هم بدید خوشحال میشم آهان اینم برای رز جان که کامنت دادم واقعا نمی‌خواستم تا هفته ی دیگه بدم ولی چون کامنت داشت دادم دیگه خب خدانگهدار