s2,p3 زندگی سخت من

raha🎸 · 18:20 1400/02/11

سلام ببینید من چه بچه خوبیم زود زود پست میزارم خب امیدوارم از این پارت لذت ببرید 

 

چی از این بهتر که من پروانه شم دورت بگردم

چی از این بهتر که این دلو برات دیوونه کردم

تو که باشی چیه دردم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

چی از این بهتر که دستام شال دور گردنت شه

چی از این بهتر که عشقت مرهم درد و غمت شه

مرهم درد و غمت شه

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

به چشمای تو دل بستم غمت نباشه تا هستم

ببین به خاطرت عشقم دل دنیارو شکستم

تورو دیدم که فهمیدم عشق هنوز هست آخه عشقو تو چشات دیدم

میدونی غیر از تو به هیشکی قول دل بستن نمیدم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا 

 

 

 

 

 

برید ایدومههه

 

 

 

گابریل : 

بالا خره وقتش رسید موج احساسات بسیار منفی رو حس میکنم (🐜/ مثلا شب پره است دیگه شب پره ندارم و جملات همیشگی پرواز کن اکوما و از این چرت و پرت ها ) سلام بانوی انتقام جو من هاک ماثم / می‌شناسمت اگر معجزه گر هارو میخوای باید صبر کنی  (  یه چند تا چیز این بانوی انتقام جو همون جولیکا هست و به یه دلیلی که توی پارت های بعد باهاش سرو کار داریم هست حالا بگذریم و بعدی علامت عمو هاکی 🐜 علامت بانوی انتقام جو 🔪 کت نوار 🐾 لیدی باگ 🐞 کویین بی 🐝 البته از نوع جدیدش 😘😚 و قدرت. انتقام جو : تخریب مثل کتاکلیزم کت نواره فقط تمومی نداره ) 

مرینت ( بعد یه فصل تازه ه از زبون مرینته 😂)

داشتم واسه آدرین لباس طراحی میکردم که یهو دیدم کت جلو که ( آقا خب بگو تو بالکنی / چشم ) 

🐞: سلام کت نوار تو اینجا چیکار داری ؟ فکر میکردم پیش لیدی باگ باشی ؟ 

🐾: سلام بهم بگو کت نمی‌خواد با من یکی رسمی بر خورد کنی 

🐞 : با 

🐾: مرینت می‌خوام یه چیزی بهت بگم 

🐞: بگو میشنوم 

🐾 : مرینت من من امم خب چجوری بگم بهت 

🐞 : عین آدم 

🐾: خیلی خب باشه فقط قول بده میاره ام نکنی خب ؟ 

🐞 : باشهههه 

🐾: مرینت با من میای می‌خوام یه چیزی بهت بگم 

 لبخندی زدم و به نشونه مثبت سرم رو تکون دادم  اونم منو بغل کرد و گفت چشمام رو ببندم یا خداااا یعنی کجا می‌خوایم بریم ؟؟؟

 

دنسی 

( سیدنی + دنسی # ) 

# ای بابا سیدنی چه قدر غرررر میزنی توووو 

+ حقم دارم 

# هه خانم رو باش میگه حق دارم بابا سیدنی این زندگیه کنه تو نباید توش دخالت کنی امروزم جای خاصی نمی‌خوام برم می‌خوام با لاریسا اینا برم بیرون 

+ باشه برو راه باز جاده درازه ولی اگه امتداد بهت گیر داد نگی چرا هاااا باشه ؟؟

# چشم مادمازل تونی خداحافظ

+ خداحافظ 

رها :

دید من چه قدر دوستون دارم. هی گفتم لوکانتی میشه ادریگامی میشه مریکتی شد ؟؟؟ حالا هم بی زحمت ۱۰ تا لایک ناقابل ناراحت نشید کم دادم آخه از صبح دام. فکر می کنم چی بنویسم شما دوست داشته باشید و دیدم رای توی مریکتی بیشتر مریکتی کردم حالا اگه سیدی دوست دارید بگید سهمی دو قسمت رو به خواسته ی شما بزارم دوستون دارم خدا یارو نگهدارتون❤