s2p5 زندگی سخت من .

raha🎸 · 14:11 1400/02/19

چی از این بهتر که من پروانه شم دورت بگردم

چی از این بهتر که این دلو برات دیوونه کردم

تو که باشی چیه دردم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

چی از این بهتر که دستام شال دور گردنت شه

چی از این بهتر که عشقت مرهم درد و غمت شه

مرهم درد و غمت شه

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

به چشمای تو دل بستم غمت نباشه تا هستم

ببین به خاطرت عشقم دل دنیارو شکستم

تورو دیدم که فهمیدم عشق هنوز هست آخه عشقو تو چشات دیدم

میدونی غیر از تو به هیشکی قول دل بستن نمیدم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا

سلام سلام خدایی الان مامان فکر می‌کنه دارم قرآن میخونم آخه فردا امتحان قرآن داریم 😔 پلی خدایی خیلی نسبت به علوم و ... اینا آسونه خب برو ادامه 

🐞: جججججییییییغغغغغغغغغغغغغذ 

🐾: نفسم اروم تر کر شدم ( ۱_ دوباره شروع شد نفسم ، عشقم قربونت برم ...۲_ کر بودی خب نداشتی کرء) 

🐞: ااااااا نویسنده یه چیزی به این آدرین بگو دیگه هییییی قربونش صدقه ام نرههههه 

🐾: باشه عشقم چرا اصلانی میشی ❤

🐞: اینا رو وا کن شام چی میخوری 

🐾: تورو 

🐞: نه جدی گفتم چی میخوری ؟؟؟

🐾: رها رو 

من : بی تربیت صببببلرررررر کن ببینم کجا رقفتی بیشعوووورررر وایسااااا 

🐞: اگه بخوای اذیتش کنی منم گذاشت رو لو میدم 🙃😀 

🐾: آفرین تازه منم میدونم کیه 

من : آبروم رفت 😬😩 

🐞: پس نزار بیشتر بره 

من : باشه من میرم ادامه داستان رو بنویسم نویسی ساغر  گوشی رو بده 

ساقیی جونم : بگیر 

کیسی یه کاچم بده بعد برو 

۵ دقیقه بعد 

🐞 : ببینم اصلا شام میخهوری ؟؟

🐾: نه فقط تو میخوری 

🐞: پس وایسا برم ببینم تو یخچال چی دارم 

🐾: نمیشه بشینم آخه پاک درد میگیره 

🐞: اصلا بیا پایین 

🐾: چشم 

🐞:, بی بلا گلم بیا حالا 

( تو اشپز خونه ) 

🐞: ایییی بابا هیچی نداریم که 

🐾: اشکال ندارد یه چیزی سفارش می‌دیم دیگه 

🐞: آها فهمستم، ( ۱_ کپییی کار😠😠۲_ بابا باشعور اون فمستمه، ۳_ دیگه نبینم از جملات من کپی کنیااا!) 

🐾: چشم باشعور فهم 

🐞: بابا اون کاسه هرو بده 

،🐾: حالاچی میزاری 

 

مرینت در حالی که یک خیار را داخل دهانش میچپاند به گوجه ها اشاره نمود ( نه بابا / زن بابا/ بابا گوجه / جانم خیار شور / ببندددد😬😬 پانیذ ببند هنوز از سر خیارشوره که از دستم انداختیش ناراحتم / یا خدا) 

🐾: شام چی داریم ؟؟

🐞: اممم مممممممررررررررررررسدذنشفماوبتم 

🐾: هاا؟ 

🐞: (, الان خورده تموم شده ) میگم نرگسی . اون گوجه هاذم بشور ( یاد الله اکبر مامانا افتادم 😂) 

🐾:, من دوسندارم املت بزار (ولی من خیلی دوست دارم )

🐞: تو مگه اصلا خوردی ؟؟ 

🐾:, آره 

🐞: تو کی رفتی ایران من خبر ندارم ؟؟

🐾: باشه بابا نه نخوردم 

🐞: خب پس چی میگی 

🐾: اصلا خودت خوردی ؟؟

🐞 نچچ

 

 

 

 

 

رها : خب دیگه من برم درسم رو بخونم 😘 خدانگهدار