p8زندگی راز آلود من

Zainab · 10:05 1400/02/21

اومدم با پارت جدید خوبینننن؟

همون پارتی که ارزوشو داشتین😉کشف هویت میشه یا نه؟

❄نفر اول:رها😄

🌈نفر دوم:رز😊

راستی از این به بعد واس هر پست یه جمله می نویسم نظرتونو راجبش بگین😁

🌹دانش،میراثی گرانبها؛و آداب،زیور های همیشه تازه؛و اندیشه،آیینه ای شفاف است.🌹

✅خوب حالا این یعنی چی؟👇

🍒دانش مفید و مودب و فکر درست ارثی است که همیشه می توان با خیال راحت گذاشت و رفت...🍒

خوشتون نیومدم بی ادبی نکنید لطفا😒

 

آدرین

ساعت 6 بود تبدیل شوم و رفتم برج ایفل دیدم لیدی داره همون حرفای مرینت رو میگه...

رفتم جلو و گفتم:سلام بانوی من

لیدی:سلام پیشی خوبی؟

کت:ممنون تو خوبی؟چی کار داری؟

لیدی:ممنون 2 تا موضوع هست باید بگم 

کت:بگو 

لیدی:موضوع اول اینکه حالا که چند روزی آکوما نیست(الان روز 5 اون هفته هس)به دلیل اینه که کوآمی ارباب شرارت نیست یعنی بیهوشه!!،2 باید کشف هویت کنیم

کت:چی؟نه...یعنی...اووووم...آره...اما چرا حالا...من آماده نیستم(دیگه چرا بهانه میاری مگه ارزوت این نبود؟😐)

یهو دیدم ویز اومد و گفت:نباید کشف هویت کنید چون مادر طبیعت راضی نیست(می دونم الان میگین مادر طبیعت تو کدوم قسمتشع اما همه ی رمانا شبیه فیلمشون نیستن)مادر طبیعت سازنده معجزه گراست(تو رمان اینجوریه نه تو فیلم)برگشتم خونه داشتم پیانو می زدم که ناتالی اومد

ناتالی:آدرین پدرتون بعد از شام کارتون داره

وقتی ناتالی رفت به بلک گفتم:بلک به نظرت چی کار داره؟

بلک:نمی دونم کممبر بده گشنمه

شامم رو خوردم و به طرف دادگاه(اتاق پدرش)راه افتادم...

یاح یاح😈فکر کردین به این زودیا کشف هویت می کنم؟حالا حالا ها کار داریم با هم😐برا بعدی 4 کامنت و 2 لایک پر شد میدم😄