p9زندگی راز آلود من

Zainab · 09:08 1400/02/23

سلامممممم خوبین؟

💜طهورا^^

💛رها^^

💚مرینت^^

🍂هر فریب خورده رو نمیشه سرزنش کرد^^🍂

🌈یعنی اینکه هر کسی که از کاراش پشیمونه سریع سرزنش نکنیم بزاریم ببینیم چی شده؟بعد تصمیمبگیریم^^🌈

آدرین

رسیدم و در زدم که صدای پدر اومد:بفرمایید

رفتم تو و گفتم:سلام پدر با من کاری داشتید؟

گالیله:(همون گابریل/گالیله:از کی تا حالا من گالیله شدم؟/من:از همون وقت که...بگذریم شما وقتتونو صرف این گالیله نکنیدبله پسرم یه سوال داشتم ازت(من:اوه بابا مودب/گالیله:😡)

آدرین:بله بفرمایید(من:پدرته نه رئیس جمهور/آدری:شما؟/من:نویسنده هستم😎)

گابریل:تو هویت لیدی باگ و کت نوار رو می فهمی؟

آدرین:امممم....چیزه....نه.پدر چرا می پرسید؟

گابریل:چون...چون(من:من هاگ ماثم بزاربگم کارت راحت میشه/گالیله:لونده بیشعور/من:😐😑مودب نیست ظاهرش اینجوریه کلا آدمایی که مال عهد بووقن اینجورین/گالیله:😐)من...ها..(با داد/گالیله:شما شاهد باشید به من میگه گالیله میگه با داد حرف می زنم میگه بی ادب حالا کی بی ادبه؟اخه من بی احساسم؟/شما:😑خدای احساس/گالیله:خدایا نجاتم بده از دست اینا/شما و من:😐)

آدرین:پدر..پدر...(من:پدرت تو کف اطلاعات من مونده چون همه چیزو می دونم/آدری:تو چی رو می دونی؟/من:ب ت چ؟/آدرین:😐/شما:کی به بقیه میگه بی ادب)

گابریل:(با داد/گالیله:😐😑/من:یه باد دیه بپری وسط رمانم از صفحه روزگار محوت می کنم)تو اصلا چی کار داری جوابمو بده

آدرین:نه

گالیله:می تونی بری تو اتاقت

آدری:چشم

برگشتم به اتاقم اووووف خوب شد نفهمید!

برای بلک همه چیزو تعریف کردم و بلک انگار نه انگار همش داشت کممبر می خورد

آدری:شب بخیر

بلک:شب بخیر کممبر و خوابید

انگار منو نمی بینه

خوب تموم شد دیه شرمنده بیشتر از این نمیشه😒خوب برا بعدی 2 کامنت و 3 لایک