s2p6 زندگی سخت من .

raha🎸 · 08:52 1400/02/30

چی از این بهتر که من پروانه شم دورت بگردم

چی از این بهتر که این دلو برات دیوونه کردم

تو که باشی چیه دردم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

چی از این بهتر که دستام شال دور گردنت شه

چی از این بهتر که عشقت مرهم درد و غمت شه

مرهم درد و غمت شه

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

به چشمای تو دل بستم غمت نباشه تا هستم

ببین به خاطرت عشقم دل دنیارو شکستم

تورو دیدم که فهمیدم عشق هنوز هست آخه عشقو تو چشات دیدم

میدونی غیر از تو به هیشکی قول دل بستن نمیدم

♩♥♩♫♥♫♩♥♩♫♥♫

عشق یعنی درد تو به جونم عشق یعنی قلبت شده خونم

عشق یعنی هرجوری باشی باز عاشق تو میمونم

عشق یعنی با هم لب دریا عشق یعنی تورو میخوام تنها

عشق یعنی با تو غمی نیست با تو تموم میشه دردا 

 

 

 

سلام چطورین ببخشید اگه کم بود دیگه

 خب دیگه امید وارم خوشتون بیاد خدانگهدار 

 

بعد از شام : 

🐞 : خب دیگه من برم بخوابم فردا باید زود پاشیم بریم خواستگاری ( من نمی زارم عمرن بزارم تو خواب ببینی خواهر شوهر آ/ ببند شما برید این الان نقشه های پلیدش رو میگه ) 

🐾: کی هشت حالا این خانم خوشگله ؟( هوییییییی بی شعور یه کار میکنم به کلی لیدیت نرسی هااااااا) 

🐞: به تو چه ( آفرین خاک نه یعنی چیزه گِلَم نه یعنی ویژه گُلَم )

🐾: ببخشید خانوم خانوما ما با هم نامزدیم 

🐞: ادرییییین پشت سرتتتتتت 

🐾: چیه مگه 

🐞: قاتلههه 

🐾: برو بابا توهم زدی 

راوی دیوونه تون 

و قاتله چاقو رو کرد تو روده آدرین 

مرینت جیییغغغغغ 

مرینت : 

یهویی از خواب پریدم ( دید گفتم تازه شروع شده 😀) اخیش همش خوای بوده 

تیکی : سلام ملینت چی شده ؟؟

🐞: سلام تیکی هیچی کابوس دیدم 

تیکی : ملینت 

🐞: بله ؟

تیکی : فردا تولد مالیناعه چی واسش میخوای بگیری ؟؟

🐞: نمیدونم فعلا 

 

 

 

 

 

 

صبحانه اش رو خورد رفت یه کاری بکنه 

 

 

 

 

خب تموم شد ❤ یادتون نره بازم ببخشید کم بود اگه راستی کلاسامم تموم شدددد🌹